Hej, jeg har haft en golf magen til den i har, i org stand lader turboen fuldt tryk med o,6 bar ved 2200 omdr, og så går den ca 16-18 km/l, den har 80 hk, og et monment på 155. Jeg fik min skruet op til 1 bar i lade tryk, men ikke mere for så kan topstykket ikke holde til det i længden. Jeg justerede så dieselpumpen, plus hvor meget diesel den skal have uden ladetryk og med, samtidlig blev den også justeret så den tog ladetryk før. Min havde fuldt ladetryk ved 1750 omdr, og den røg kun ganske lidt, den blev målt til 114 hk og 219 i monment, ganske godt af en 1.6 turbo diesel. efter justeringen kunne jeg køre ca 19 km/l i gennemsnit på en tank, hvor der også blev kørt meget frisk.... faktisk kunne den trække fra en Golf 1.8 gti....

Det hele ligger i justeringen, og det tager lang lang tid!!!!
Mvh
Steff
P.s. Gert, man kan sagtens skrue en golf, uden plomberingen bliver fjernet, og uden der er nogen tegn på at den er skruet, jeg har slev gjort det ved de første 15 golfer!!!