Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 13:51

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 30 jul 2005, 17:41 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jul 2003, 21:02
Indlæg: 115
Geografisk sted: Sydsjælland, Næstved
ÆV æv æv

den er sgu stadig gal.. den kører jævnt nu, men den ikke yder hvad den skal, kan nu kun til nød gå 125 hvor den før løb 150 uden probs.

det må næsten være brændstofmangel ellers er jeg godt nok blank

_________________
MVH Morten

Min Rekord: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=20206


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 jul 2005, 19:58 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Indlæg: 3805
Geografisk sted: nordsjælland
Det lyder som et utæt rør mellem pumpe og tank.
Der bør under ingen omstændigheder komme luftbobler i retur ledningen.

MVH

Morten

_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 jul 2005, 20:03 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 okt 2003, 21:06
Indlæg: 1901
Geografisk sted: Horsens
Morten VJ skrev:
Det lyder som et utæt rør mellem pumpe og tank.
Der bør under ingen omstændigheder komme luftbobler i retur ledningen.

Netop, ja...
Du må igang med gennemsigtig plastic-slange, og div. kobberrør, samlere osv.
Evt kan du lave en interimistisk tank af en 5-liters plasticdunk, og anbringe den et (FORSVARLIGT!!) sted i motorrummet.

MvH Lars

_________________
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 jul 2005, 22:05 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jul 2003, 21:02
Indlæg: 115
Geografisk sted: Sydsjælland, Næstved
je, jeg må igang...... har bare prøvet at sætte trykluft på den slange der sidder fra tanken til indgangen på brænstoffilter (luft på fra motorrum mod tank.) den holdte trykket fint.... men igen, jeg laver en test mere imorgen....

igen tak for jeres ideer (jeg tror i har ret mht falsk luft)

_________________
MVH Morten

Min Rekord: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=20206


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 31 jul 2005, 09:20 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jul 2003, 21:02
Indlæg: 115
Geografisk sted: Sydsjælland, Næstved
nu tror jeg fejlen er fundet.

jeg har prøvet at sætte trykluft på indgangen af pumpen og så skummer det lidt ud ved akslen til speedertrækket.

når den går i tomgang skummer det meget i returløbet, men det ser ikke rigtig ud som om jeg kan se nogen bobler i tilløbet.

man må vel kunne få et renoveringssæt eller lign til sådan en pumpe. den har ca kørt 300000

_________________
MVH Morten

Min Rekord: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=20206


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 95 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team