Det var herligt at der var noget mere kontrol i år end sidste år, for der blev ræst meget rundt i gaderne (parkeringspladsen) både med små og store køretøjer til en stor fare for både fulde og ædru folk, MEN...
I stedet for at have en >>større<< kontrol over det i år, så syntes jeg at der var for >>meget<< kontrol, misforstå mig ikke, der skulle helt sikkert være noget mere lov i år end sidste år, og det var da sur anus at jeg skulle betale 400 dadler for at ha brudt loven, men det var loven og den brød jeg = betal ved kasse 1.
Jeg ved at der er delte meninger om at lave hjulspind "kontrolleret" men jeg har overbevist mig selv, og er det for iøvrigt stadig, at det hjulspind (hold i bremser) jeg lavede, det ikke var mere farligt end at det kun skulle ha indbragt en advarsel, ikke en fyreseddel på stedet.
Men det var jo også kun Danmarks største fartfest...
Ang. det at jeg kunne fedte hen på brænderpladsen så var det ikke det jeg kom for den aften.
Det jeg ville var at skulle en gang op ad parkeringspladesen og så tilbage, og så hver gang der var nogen folk som råbte: KAN DEN NOGET, eller: LAV EN BRÆNDER, så kunne man kortvarigt smide et baghjul mens bremsen var nede og så var det det...
Efter den tur op og nedad igen så skulle Volvoen stilles og vi skulle ind og kigge på det hele.
Ikke noget med at ræse rundt på en lille plads og sprænge dæk eller lign.
Det var bare for at vise dytten frem og at den godt kunne kratte lidt asfalt (beton?) op.
Og ja, loven sagde at man ville blive bortvist for det, og det blev jeg, men jeg ville have ment at en advarsel fra de "friske" fyre fra Audien og Lupoen havde været mere på sin plads end en udsmidning promte.
Jeg mener, det er jo ikke alle der får bøder for sine tonede baglygter, logoer i forruden, solfilm i de forreste sideruder osv.
Der var iøvrigt fulde mennesker på motorcykel og i biler som havde trang til at tage nogen forholdsvis farlige ture rundt omkring senere på aftenen. Det ville i mine øjne ha været mere "fortjent" end mine små stunts...
Det var bare min mening om min opførsel og hvad det skulle ha kostet.
Men selvfølgelig, der er nok snerten af at ha-gjort-noget-ulovligt-og-så-er-kommet-til-at-skulle-betale-for-det-følelse i det
Mvh Morten
Ellers var det en FEEEE weekend