Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 15:56

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
http://bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4474

synes ikke rigtig at kunne spotte hvordan denne turbo er monteret, da udstødningsmanifold og indsugning sider på modsatte side af turboen i dette til fælde.. nogle der kan give en forklaring?
er selv igang med projekt lada turbo og det virker for mig meget ulogisk at man vil polacere turboen så langt væk? da der er temelig meget plads når den originale manifold er væk (har selv lavet en ny og monteret turboen og der er stadig 6 cm ud til karossen og den går ikke på nogle steder..

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg tror sku den er fake! Hvad er det for et projekt du er i gang med?? har selv en lada med turbo :D

Titel:
det er en gammel 1200s med 1500 motor i, turbo fra en en ford p100, 2" rustfri udstødning med 2 dæmpere med fri gennemgang. har bare lidt problemer med kaburatoren da jeg ikke helt ved hvad der duer og ik duer men har idag fundet et billigt sted at købe olietryks slanger, og der var en ung gut der mente det ville være nemmest at bygge en kasse rundt om karburatoren og så sætte tryk på hele kassen så den ikke spytter benzinen ud af kaburatoren de mest mærkelige steder..

har for resten lavet lidt reklkame for din bil i udlandet (eller har lagt et link ud på det lada forum jeg er medlem af)
mvh. rasmus..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time