Finn Tolstrup Pedersen skrev:
Syntes også det er billigt og godt.Men som du også skriver er det ikke noget man bare lige gør.Har ikke læst alle de andre indlæg.Men en ting jeg syntes er dårligt og farligt er at når man ændre tændingskurve imens man kører,skal man slukke og starte bilen igen.Ellers ændre den ikke rigtig.Det gør den både med edis og strømfordeler på en toyota.
Vi kører også med en ekstra blandingsmåler når vi justere.Den der sidder i ms er for langsom.Det syntes vi,derfor kan det godt ske at andre syntes det er ok.
MVH Finn.
Jeg er gået helt glip af de sidste indlæg pga en mærkeli outlook.
Men m.ht. tændings justering realtime har heg kke oplevet nogel problemer når bilen står stille uden belastning, et andet er under belastning, men jg har ikke fundet nogen frivvilg dr vil sidde i motorrummet under kørsel. Men det kan ikke give nogle ændringer.
Langsomt reagerende blandingsmåler, sæt igniionsteps ned til 1, hvilker er uden betydnig vis man bruer en NB sensor da alt udover lamda 1 er ret gæt.
MS virker mn som de siger lort ind lt ud, og det gælder alle styrings systeme
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html