Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 dec 2024, 11:27

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 17 nov 2004, 20:49 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 492
Geografisk sted: Midtjylland mellem Viborg og Silkeborg
4500kr for de manifolde til Turbo

_________________
Mvh Jesper
Jb coolers
Tlf: 60743564

!!! Ny Msn adresse!!!


Jeg kan lave alt i rustfri og aluminium til fornuftige priser.. bla. intercoolere i næsten alle størrelser


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 nov 2004, 21:02 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 17 sep 2003, 18:05
Indlæg: 380
Geografisk sted: Danmark
Det var da ikke ligefremt billigt......det går da mindre rør til Turbo manifolden en en N/A manifold....


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 nov 2004, 21:12 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 492
Geografisk sted: Midtjylland mellem Viborg og Silkeborg
nej... men rørene til en banan er ikke så tykke.. så de er altså noget billigere..
og der skal alligevel bruges 16 bøjninger + flanger til den du har på billedet

_________________
Mvh Jesper
Jb coolers
Tlf: 60743564

!!! Ny Msn adresse!!!


Jeg kan lave alt i rustfri og aluminium til fornuftige priser.. bla. intercoolere i næsten alle størrelser


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 nov 2004, 21:39 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Mark skrev:
Det var da ikke ligefremt billigt......det går da mindre rør til Turbo manifolden en en N/A manifold....


Nå....jeg synes nu det er nærmest rystende billigt.

Nu har jeg ikke set det færdige produkt, men der er vist ingen herinde der har grund til at klage over corrados arbejde, så jeg tror da det er iorden.
Hvis det er top kvalitet, så er 4500 for en turbomanifold i rustfrit stål og svejst m. baggas og 100% gennembrænding(så holder den "evigt") ihvertfald billigt.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 nov 2004, 15:32 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 aug 2004, 20:05
Indlæg: 156
Geografisk sted: Frederikshavn, Denmark
Og iøvrigt er rustfrit stål jo også oppe i en vild pris efterhånden. Faktisk temmelig dyrt endda.

Men skulle det blive aktuelt med den manifold jeg er ved at designe til Saxoen så kommer jeg selv med flancherne. Har sådan en Esab Eagle 3000 plasma-skærer til rådighed :) Men det lyder da meget billigt for en komplet turbomanifold med flancher.

_________________
/Casper

Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 nov 2004, 16:30 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
[quote="Heintzelmann"] Har sådan en Esab Eagle 3000 plasma-skærer til rådighed :) [quote]

dvs, hvis jeg kommer til dig med et par DXF filer, så kan du fikse lidt af hvert i rustfrit stål??

Hvor tykt max?

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 nov 2004, 20:07 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 aug 2004, 20:05
Indlæg: 156
Geografisk sted: Frederikshavn, Denmark
Det kan du tro jeg kan :D Især når det er dig. DXF er nok en ok ide da de skal igennem AutoCAD 2000i for at jeg kan lave cnc-koderne til plasmaen...

20mm sort og mener det er 16mm rustfast - og alu er evt også muligt.....

_________________
/Casper

Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 nov 2004, 20:26 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Takker, det noterer jeg mig lige i kategorien "nyttige kontakter" ;-)

Har længe overvejet at køre en serie flanger til volvomotorer, og decideret lave et high-end turbokit til de gamle maskiner. Du hører fra mig hvis det bliver aktuelt.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 nov 2004, 23:24 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 aug 2004, 20:05
Indlæg: 156
Geografisk sted: Frederikshavn, Denmark
10-4 :D

Du står allerede i mit kartotek som "MS Guru #1" :P

_________________
/Casper

Billede


Top
 Profil  
 
 Titel: turbomanifold
Indlæg: 19 nov 2004, 10:26 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 17 mar 2004, 16:32
Indlæg: 70
Geografisk sted: langeland
til en sierra dohc hvad skal den koste med flange til en garret t3 ???
på forhånd tak


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team