Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 jun 2025, 12:58

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Hvordan slap Vmax fra DHB i år?
Afstemning sluttede 29 jul 2004, 19:19
Meget godt! 11%  11%  [ 4 ]
Godt! 20%  20%  [ 7 ]
Neutralt! 26%  26%  [ 9 ]
Dårligt! 14%  14%  [ 5 ]
Meget dårligt! 29%  29%  [ 10 ]
Afgivne stemmer : 35
Forfatter besked
 Titel:
Junior Medlem
Brugeravatar

Jeg tror sq ærligt talt ikke det er den nemmeste ting i verden at få sådan et stort arrangement til at klappe i alle ender, alt ialt vil jeg mene at de har samlet handsken rimeligt fornuftigt op i forhold til sidste år.
Jeg synes det er okay at nævne de ting man finder problematisk som de måske skal kigge en ekstra gang på til næste år, men ærligt talt synes jeg det var rigtigt fedt iår, sidste år sad man tilbage med en bitter smag i munden og et uforståeligt stort hul i månedens budget efter dhb.
Iår synes jeg faktisk at man fik valuta for pengene, JA der var ikke fantastisk med plads til stående, men de gør jo hvad de kan for at rette fejlen som den sker, det er sq ikke nemt at holde overblik over alt hvad der sker til dhb, men jeg synes det var fint!
Nogen vil altid pive over noget, langt det meste kan katagoriseres som FLUEKNEPPERI såsom brandmyndighederne er lidt ivrige, SNUP DOG FOR FANDEN EN KIKS, der blev jo med al tydelighed natten til søndag demonstreret hvorfor de er ivrige! Et bål med 4-5 meter høje flammer skulle lige slukkes!
BUUHUUU DER SIDDER EN MED RØDT ARMBÅND PÅ SIDDEPLADSERNDE, så flet da fissen og kig op istedet, du er der for at se ræs og ikke for at pive over mangel på kontakt fra barnsben, jeg blev smidt ned 3 gange fra tribunen, så Manse, du kan sq ikke sige at de ikke var aktive!

Det var så min femøre, kritik skal være konstruktivt, ikke flueknepperi, nævn da lidt positivt såsom brænderpladsen, madudvalget som er vokset betydeligt, antallet af toiletter som dog er steget en del, den indsats man gjorde for at gøre det hele til en fest, overalt hvor man kiggede stod der jo en DJ, ros de aktiviteter der var arrangeret, gokartbanen, x-box teltet, de 2 diskoteker, der er sq mange ting at være tilfreds med ved dette års dhb, jeg vender tilbage 2005, det tror jeg også de fleste andre gør, og hvad siger det så om arangementet?
Til dem som er hamrende utilfredse med dhb iår, bedste straf i kan udføre mod vmax, BLIV HJEMME NÆSTE ÅR!!!!!!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Jeg glæder mig allerede til næste år.
Og jeg havde købt billetter for 1350 kroner.

Smiler stadig, det var dejligt at træffe nogle af hovederne herinde fra.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Fair nok, er enig i, at arrangementet var meget bedre end sidste år, og at de gjorde hvad de kunne for at få det til at klappe bedre, men derfor syntes jeg stadig de skal have en opsang for de ting de gjorde forkert!
Som nævnt ovenfor, syntes jeg det var et fedt race! Derudover var der langt færre stop i år i forhold til sidste år, hvor Kurt Thiim kørte noget af udstyret over! Jeg manglede bare lidt ekstra gejl i forhold til sidste år, men det er måske kun min mening...
Som en afrunding syntes jeg det var fedt, at de havde sat en drifting-bane op, det rykkede!
Men det ændrer ikke på min kritik af Vmax, der burde have konsulteret brandmyndighederne inden arrangementet, så klubberne fik deres pladser! Jeg vidste ikke der havde været brand, jeg havde kun en søndags-billet. Det må ligeledes have været surt for NMB1022 ikke at kunne få sin bil låst inde som lovet, og heller ikke kunne få den vasket til DFB!
Der var gode og dårlige sider, desværre skal der meget få dårlige sider til, for at efterlade et lunkent indtryk...
Daniel

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Malmö
Ja... Det var skægt nok at se din bil(som jeg ikke må køre :shock: trods et godt udvalg af kørekort)..
Havde sku ikke regnet med at du kørte med krom fælge :D ...
Men jeg er da frisk på at mødes igen næste år...
Håber som transitfatter nævnte, at se nogle flere næste år..

"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."

- Mikhail Timofeevich Kalashnikov

Titel:
Hvis nogen er interesseret er der 100+ billeder på www.CitroenSport.dk :)
Især en del af BilDillen pigerne. Vores fotograf havde vist ikke fået noget i et stykke tid

/Casper

Titel:
Heintzelmann skrev:
"Skod arrangement" <- Det beskriver det egentligt meget godt.....

Ideen med DHB er god, men de magter bare ikke at arrangere det.

Iøvrigt synes jeg også det er blevet for kommercielt. Alting koster jo det blege - og så måtte man ikke engang medbringe egne drikke/mad varer med på baneområdet. :(

Rystende dårligt.....men så kan jeg da kun glæde mig til RaceX - det duer :D

/Casper Heintzelmann
www.CitroenSport.dk <- Snart med billeder fra DHB/DFB

Yes go stil, du kommer bare.. :)

RaceX er til for en anden flok mennesker der går mere op i bilerne, og alm folk kan få de ture ned af banen som de ønsker inden for 8 timer, både lørdag og søndag...

Vi vil cføli gerne tjene penge på vores arrangement, så der er råderum til et træf næste år også, og vi vil ligeledes gerne lave lidt tiltag for folk som kommer, så der er lidt af hvert at se på...

Men man kan ikk få alt til at spille 100% hvergang, men Vmax tjener guld på dhb, men der er stadig ikk råd til at få styr på det hele på en ordentlig måde..

Jeg var der kun søndag for at tjekket lidt stande og se bilerne der kørte omkring, ja banen med bilerne ræsende ned så jeg ikk, pga af alle de folk som have 10kvmt at stå på med bedste udsyn, men som alle de andre år var det jo det samme, så jeg blev sku ikk så overrasket over det, sårn har det jo altid været..

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Anonymous skrev:
Heintzelmann skrev:
"Skod arrangement" <- Det beskriver det egentligt meget godt.....

Ideen med DHB er god, men de magter bare ikke at arrangere det.

Iøvrigt synes jeg også det er blevet for kommercielt. Alting koster jo det blege - og så måtte man ikke engang medbringe egne drikke/mad varer med på baneområdet. :(

Rystende dårligt.....men så kan jeg da kun glæde mig til RaceX - det duer :D

/Casper Heintzelmann
www.CitroenSport.dk <- Snart med billeder fra DHB/DFB

Yes go stil, du kommer bare.. :)

RaceX er til for en anden flok mennesker der går mere op i bilerne, og alm folk kan få de ture ned af banen som de ønsker inden for 8 timer, både lørdag og søndag...

Vi vil cføli gerne tjene penge på vores arrangement, så der er råderum til et træf næste år også, og vi vil ligeledes gerne lave lidt tiltag for folk som kommer, så der er lidt af hvert at se på...

Men man kan ikk få alt til at spille 100% hvergang, men Vmax tjener guld på dhb, men der er stadig ikk råd til at få styr på det hele på en ordentlig måde..

Jeg var der kun søndag for at tjekket lidt stande og se bilerne der kørte omkring, ja banen med bilerne ræsende ned så jeg ikk, pga af alle de folk som have 10kvmt at stå på med bedste udsyn, men som alle de andre år var det jo det samme, så jeg blev sku ikk så overrasket over det, sårn har det jo altid været..

Hov, men det var altså mig der skrev der.. :roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time