Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 jun 2025, 13:48

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 maj 2004, 18:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 okt 2003, 19:23
Indlæg: 109
Geografisk sted: lyngby
nu har jeg fået ms til at virke, altså gå i tomgang.

og nu kan jeg fandme ikke få den til at virke, alle forbindelser er tjekket, brændstofpumpen virker, der er gnist!!!! hvad kan jeg have glemt????

jeg får både rpm, canttemp, lufttemp, hvad mangler? hvorfor vil den ikke virke.......

den lugter af benzin når man "tænder den" men der sker bare ikke noget.........altså så må injecterne jo virke!!!

forslag!!!!

mvh


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 maj 2004, 20:21 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Indlæg: 3805
Geografisk sted: nordsjælland
Den er vel druknet!
Udmed tændrørende tør dem
Drej motoren med starter, uden benzinpumpen indkoblet.
vent 1/2 time monter rørende, og start motoren, lad den blive driftsvarm map motor ind uden belastning til ca 4000 omdrejninger.
sæt lambda korriktionen til 100% og kør en tur.
efter endt tur smid loggen i MST og få de første brugbare ve værdier.
Såddan fik jeg det til at køre på standart opsætninge, med ændrede rec fuel til min dysestørrelse/opsætning.

MVH

Morten

_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 maj 2004, 22:15 
Jeg har også hold sådan der... IKKE en eneste reaktion fra motoren. Det var bare ramt udheldig på mængden under starten. Druknet!

v/h christian (havneren)


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 21 maj 2004, 01:43 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
ved fuldgas går ms i "flood clear" altså, den slukker dyserne fuldstændigt hvis du jokker sømmet i bund, og kører på starteren. Så har du fået den druknet kan du "ventilere" den uden at skulle skille en masse.


Klikker dyserne når ms får spænding på(når du sætter tænding på)
Hvis ja så virker priming pulse.

Den lugter af bensin....holder den bensintrykket konstant med tænding på(med pumpen stoppet)?

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 maj 2004, 08:33 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 okt 2003, 19:23
Indlæg: 109
Geografisk sted: lyngby
prøver lieg at få de afdruknet, så vender jeg tilbage.......

håber det er det.....


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team