Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 04 mar 2025, 02:27

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Nyt Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Næstved
Men hvor stopper det så..??

En 325 er vel hurtigere end en 323, og den er jo ikke meget dyere, eller en 328, eller...

Jeg vil nu holde mig til en 320, den er den eneste der er til at betale i forsikring... Og så hellere bruge lidt flere penge på at få en efter 93...

MVH Martin...

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
En af de store fordele ved en E36 er at der findes alt muligt ekstra udstyr til rimelige penge.

En anden fordel er at du kan putte æsten hvilken som helst BMW motor i sådan en e36

323Ti Motoren kan du feks smide i lovligt (170hk) !!! sådan en fætter kommer let på 185-190 med en ordentlig chip og en bananmanifold.

Og til dem der kan ødelægge en E36..........I skulle skamme jer !!!! Er man bare nogenlunde normal, kan de holde LAAANG tid !!!

Selvfølgelig kan de ødelægges, herregud min lillebror kunne sikkert ødelægge en TATRA missiltruck på 20 min, men almindelig mådehold og så vand og olie så kører en e36 både 3og400.ooo km uden problemer.

SLOW EYES WILL KILL YOU

Titel:
Kan i ikke komme nærmere ind på hvad en BMW 320i koster i forsikring, for en 18 årig? Og i det hele taget om man har råd til den hvis man "bare" er lærling?? Den er jo ret tørstig sådan en 6 benet satan :D
Også generelle fejl på dem.... Jeg står og kigger på en fra 89' som har kørt 184.000 km. Og jeg ved at den er blevet kørt rimeligt hårdt!!

Titel: BMW 320i
Tja... Lad mig lige være lyseslukker. Jeg har en E30 320i. Det har jeg haft i to år... UDEN plader, da jeg er blevet trynet af samlige forsikringsselskaber. Jeg synes nemlig ikke det er rimeligt, at man skal betale mere for 130hk BMW end for 145hk Saab.
Bor i du i nærheden af Kolding, er du til gengæld heldig: Tre Kroner forsikring, som gav mig et bud på omkring 7000kr.(men bor man i Århus, vil de ikke have een)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time