Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 10:45

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Frederikssund
Der stod på skiltet at man ikke måtte parkere i det område med mindre man havde et ærinde hos en af de virksomheder der har til huse der.

Jeg synes egentlig ikke politiet var urimelige, de tjekkede jo bare dæk og lygter og kørekort og så fik jeg lov at køre igen med hilsenen fortsat god aften. Det tog kun 2 minutter.

Nogle skulle dog brokke sig vildt og de fik så hele turen. Det gik bare ud over os andre der holdt længere nede i køen, lidt irriterende. Hvorfor diskutere om et dæk er blankslidt eller ej, det kunne enhver jo se det var. Det samme med sprungne pærer, alle de syge forklaringer folk havde om at det var den ikke for 2 minutter siden osv. Hvis man vil være med hvor det sker må man også kunne tage konseekvenserne af ikke at have tingene i orden.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Yep, men det er godt nok ærgeligt at de skal komme. Der var så meget snak om at der skulle laves en lovligt sted at være, men der sker vist ikke så meget :.-(

Tænkte selv på at slå et slag for sagen, måske noget tv i profilen eller lignende

mvh lasse

ja det ville squ ikk være helt dårligt lasse...

for der ville jo være penge at spare og helt sikkert oz menneske liv... Politiet kunne jo tage ud og fange nogle røvere i stedet for at komme rendene og være efter oz som ikk gør nogen skade...

og der kunne blive noget mere sikkerhed for dem der kørte og ikk mindst for tilskuere, som squ ikk altid ser sig for inden de træder ud på kørebanen

gør noget for fanden....! :-)

Mvh

allan

helt fair synes jeg ikke det var,jeg fik en bøde for at køre uden sele .men jeg havde sele på ,sort sele ,sort jakke,sort kabine også var det vist nok mørkt.det diskuterede jeg længe med ham ,men forgæves.ud over det fortalte han mig at mit ene blinklys ikke virkede ,jeg svarede NÅ NÅ,han stak fingerne ind imellem dæk og skærmkant og jeg spurgte .finder du noget. Hans svar: lidt mindre end man kunne håbe på. også hørte jeg ikke mere for det. nu var det bekræftet ,manden var jo dum.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time