Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 22:56

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Da min Sierra stor for en større renovation det bliver nok først i foråret desværre....

Ville jeg gerne have monteret Fjb. central lås... der er central lås i ny men den er uden remote...

Tænkte på bare at købe et komplet sæt hos Thasen men så mente jeg at have hørt noget om det ikke kunne sættes i en sierra....

En ting jeg også gerne ville af med er den der "brummen" når jeg låser.... ville hellere bare have en "kilck" ;)

Håber nogen kan hjælpe....

Hilsen Mr. Sierra

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
hvad er der nu galt med sierraèns centrallås lyd.men nej du skal ikke skifte det org ud med et billigt t`hansen brian tunings produkt,køb du dig hellere et kendt og velrenomeret alarm system med indbygget central lås,det bliver du mere glad for i længden.

Titel:
Synes bare ikke det lyder så smart med den der brrrrrrrrrrrrmmmmm lyd når man låser... heh

Men er det ikke noget med at man ikke kan monterer de der universial centrallås kit ? Noget med den type lås der sidder i sierra.... Jeg ville evt godt fjerne hele låsen....

Mr. Sierra

Titel:
hvis det er den gl model.den med låsepalen over dør håndtaget.så ja.men jeg er ikke helt sikker med den nye model.jeg har aldrig kikket efter på min GTèr.så jeg skal være dig svar skyldig.men hvis du tager det af så vil jeg da gerne købe den ene servomotor af dig.

Titel:
I en Sierra ny model er det en wire der udfører bevægelsen fra håndtag til lås. Det fandt jeg ud af da jeg i min ville montere et af de billige sæt man kan købe bl.a. hos THansen. Den type centrallås er det en stang der udfører bevægelsen og den monteres på tilsvarende stang på den originale lås. Det kunne lade sig gøre i den Yota 1,død jeg havde før. Har hørt at mange Ford er med det der wire i låsen. Jeg købte en brugt centrallås ved en hugger. 500 koronaer hos Mørke Autogenbrug.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time