Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 22:18

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
ja det ku rent faktisk være temmeligt sjovt at prøve at stille op... man skal vist ha 20.000 personlige stemmer hvis man skal ind som løsgænger. jeg bor i københavn og det er jo et temmeligt stort amt, mon ikke der er så mange der er GODT træt af at blive jaget som billist af samfundets hellige idioter der indædt mener at biler er verdens undergang?

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

hvis du stiller op tror jeg ikke stemmerne vil blive et problem, du skal bare lige tage et smut forbi godaften danmark de ville sikkert gerne lave et inslag.

Titel:
vil lige af med et par komentarer til det lars og henrik skriver om den tragiske ulykke på otterup egnen. de to drenge som jeg vil vælge at kalde dem, var ikke skidefulde! den promilde de blev målt til, var for få år siden lovlig at køre rundt med! føreren af den bil der kørte ud foran dem hade valgt ikke at bruge sele! der er mange ofre i den sag den 42 årige, hans efterladte, de to drenge sidst men ikke mindst sandheden! den historie er der solgt mange aviser på, med alt hvad det indebærer af forsider!! alt for mange har sagt og skrevet om den ulykke uden at skele meget til fakta!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time