Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 22:15

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Moderator

Ja tendensen er jo at "naboens græs er altid grønnest".

Sverige er da et dejligt land hvis man kan leve med de fordele OG ulemper der medfølger. Det er såmen slet ikke så galt at bo i DK når alt kommer til alt. Til dem der konstant brokker sig over at sverige er så usigeligt dejligt: Jamen hvad er det dog i venter på?? Når det nu er så dejligt som nogen mener så er det mig da en total gåde hvad dælen de folk bliver her for?? Eller er DK nu alligevel ikke så meget lorteland når det kommer til stykket?....Bare lidt stof til eftertanke.

Lidt som at sige til sin mester: "ovre på den anden side af gaden får de 15kr mere i timen end jeg gør.Jeg vil have noget mere, ellers flytter jeg"

Den kommentar er direkte latterlig. Hvis du kan få det bedre hos naboen hvad dælen er det så der holder på dig??

Naboens græs ER altid grønnest.....

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Citat:
Den kommentar er direkte latterlig. Hvis du kan få det bedre hos naboen hvad dælen er det så der holder på dig??

Hårde ord, men korrekte, fra HenrikGM. Det undrer mig bare, at vi ikke hører noget fra sønderjyderne om, hvor billige bilerne er i Tyskland. De har endda haft fidusen indenfor rækkevidde de sidste 20-30 år, og oven i købet uden "bropenge" :!: [/quote]

Titel:
Nyt Medlem

Citat:
Ja tendensen er jo at "naboens græs er altid grønnest".

Sverige er da et dejligt land hvis man kan leve med de fordele OG ulemper der medfølger. Det er såmen slet ikke så galt at bo i DK når alt kommer til alt. Til dem der konstant brokker sig over at sverige er så usigeligt dejligt: Jamen hvad er det dog i venter på?? Når det nu er så dejligt som nogen mener så er det mig da en total gåde hvad dælen de folk bliver her for?? Eller er DK nu alligevel ikke så meget lorteland når det kommer til stykket?....Bare lidt stof til eftertanke.

Lidt som at sige til sin mester: "ovre på den anden side af gaden får de 15kr mere i timen end jeg gør.Jeg vil have noget mere, ellers flytter jeg"

RIGTIGT HenrikGM

Vis bil afgifterne var lavere havde vi jo hellere ikke noget at drømme om,
det må være kedeligt ikke, at have nogle drømme.
Det er jo bare penge, det drejer sig om, man priotere jo selv, skal man have stort hus eller lille lejlighed, for at have en (drømme) bil, i danmark (skal) man jo åbenbart have begge dele(stort hus og stor bil)man kan jo bare se de huse der bliver bygget i dag, der er ikke mange der har råd til at de huse, vis den en ryger på dagpenge, og jeg synes også det er surt at skulle vende og dreje hver en mønt.

Dannevang er nu dejlig :D

Lars

Titel:
Att: Transitfar

Hvis man er rigtig sønderjyde ville man skamme sig over at køre i en bil med tyske plader!!!

Synes det er alt for pinligt at skifte land bare for at få bedre bil muligheder!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Og den lader vi så lige stå et øjeblik.... 8)

Titel:
Nyt Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Næstved
Jeg syntes ikke det er pinligt at køre i en Audi S4 2,7 Biturbo til 100.000Kr.... Og se jer andre ****** kører rundt i jeres fiat punto, eller opel manta, eller what ever...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time