Citat:
Ja tendensen er jo at "naboens græs er altid grønnest".
Sverige er da et dejligt land hvis man kan leve med de fordele OG ulemper der medfølger. Det er såmen slet ikke så galt at bo i DK når alt kommer til alt. Til dem der konstant brokker sig over at sverige er så usigeligt dejligt: Jamen hvad er det dog i venter på?? Når det nu er så dejligt som nogen mener så er det mig da en total gåde hvad dælen de folk bliver her for?? Eller er DK nu alligevel ikke så meget lorteland når det kommer til stykket?....Bare lidt stof til eftertanke.
Lidt som at sige til sin mester: "ovre på den anden side af gaden får de 15kr mere i timen end jeg gør.Jeg vil have noget mere, ellers flytter jeg"
Den kommentar er direkte latterlig. Hvis du kan få det bedre hos naboen hvad dælen er det så der holder på dig??
Naboens græs ER altid grønnest.....
RIGTIGT HenrikGM
Vis bil afgifterne var lavere havde vi jo hellere ikke noget at drømme om,
det må være kedeligt ikke, at have nogle drømme.
Det er jo bare penge, det drejer sig om, man priotere jo selv, skal man have stort hus eller lille lejlighed, for at have en (drømme) bil, i danmark (skal) man jo åbenbart have begge dele(stort hus og stor bil)man kan jo bare se de huse der bliver bygget i dag, der er ikke mange der har råd til at de huse, vis den en ryger på dagpenge, og jeg synes også det er surt at skulle vende og dreje hver en mønt.
Dannevang er nu dejlig
Lars