Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 22:52

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked

hejsa har et lille problem har købt en billig golf 2´er
og den har som så mange golfer kaburator problemer
de skide golf kaburatore er noget lort.
så nu leder jeg efter en weber det ved man da hvad er.
er der nogle af jeg der har erfaring med weber og hvad må man gi for en weber?
og hvilke størrelse man skal vælge?
det skal siges det er ikke i tuning´s øje med at der skal weber på det er simpelthend fordi di golf kaburatore ikke dur. der er jo 7 stik på sådan en kaburator på en 90´er og problemet er at den drukner sig selv og det skulle den jo ikke lige kunne når den er med lambda sonde. så min plan var en weber fordi den er manuelt justeret det må da virke..
håber nogle af jeg har nogle erfaringer med det..
det er en 1800 motor

hilsen sonny

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Nyt Medlem

Weber er ikke det bedste, Delorto er bedre, men dobbelt karburater på en golf 2, larmer meget inde i kabinen, den sider jo lige op af kabinen, hvad med at tage en af de gamle 2E2 karb. uden al det elektronik?, du får jo nok problemer med syn, om du bruger weber eller en 2E2 karb. Du er jo ved at droppe lamdasonden, så der kan jo blive noget med udstødnings gasserne.

Titel:

ja jeg dropper lambda sonden men hvis det er stillet ordenligt i co inden syn går det vel den er jo uden kat og helt ærligt ved ikke lige hvad de siger til syn men det må jeg se til den tid..
hvad er det for en kab du snakker om tror ikke jeg kender den
det skal jo være en manuel justerbar en for ellers passer ledningsnettet ikke og det passer heller ikke sammen fra de gamle golfer og til 90´erne
for har en gammel motot stående med en e2 pitburg kaburator på men den skal jo også ha lidt ledninger og det er heller ikke lige sådan at lave om på..

havde også tænkt på bare at finde en anden golf kaburator til en 90´er men folk siger der er så meget bøvl med dem og alt det el pis

mvh sonny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time