Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 23:18

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 sep 2003, 23:43 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 529
Geografisk sted: Them
Hej, jeg har undret mig lidt over følg.

Nu for at tage mit eget eksempel, så har min tryk/udst. side hugget nogle tal i siden. mener det er 48/62, det er vel A/R forholdet altså hhv. på tryk siden, og udst. siden?
Men hvad pokker betyder "trim" så ?
Turboen, der er taget udgangspunkt i er en Garratt TB2567, eller en TB2572. Kan ikke rigtigt se forskellen på de to?

Endvidere, så undrer jeg mig over model betegnelserne, nu er min en TB25xx lader, betyder det så at det et det samme som en T25 lader?

_________________
[size=100:1p5cjrlm][b:1p5cjrlm]Peugeot Partner 2.0 HD[color=red:1p5cjrlm]i[/color:1p5cjrlm][/b:1p5cjrlm][/size:1p5cjrlm]


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 sep 2003, 01:57 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jul 2003, 14:26
Indlæg: 482
Geografisk sted: Nordvestjylland
http://www.powerpage.dk/turbolader.htm :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 okt 2003, 09:36 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 529
Geografisk sted: Them
Tak for linket, jeg har læst det igennem. Det var faktisk det der gjorde mig lidt forvirret.. Har vi ikke et par turbo-eksperter herinde, der kan pensle de forskellige begreber ud for mig?

_________________
[size=100:1p5cjrlm][b:1p5cjrlm]Peugeot Partner 2.0 HD[color=red:1p5cjrlm]i[/color:1p5cjrlm][/b:1p5cjrlm][/size:1p5cjrlm]


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 okt 2003, 17:08 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:59
Indlæg: 39
Geografisk sted: Sjælland
Hejsa...
Trim er det samme som A/r forhold, som fås med et hav af muligheder..
Din turbo er en T25 som udganspunkt, men den kan være en smule anderledes en en anden t25..
Som eks. en bil laves i 10år, og den første der kommer er ikke så god som den de laver i det 9ène år... forstå du hvd jeg mener.. :lol:

_________________
KHA TUNING/kim Andersen

"konstruktive ændringer på MIN bil Hr.betjent...Nej det kan vist ikke passe!!"""


Top
 Profil  
 
 Titel: HMM
Indlæg: 02 okt 2003, 17:08 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:59
Indlæg: 39
Geografisk sted: Sjælland
Hejsa...
Trim er det samme som A/r forhold, som fås med et hav af muligheder..
Din turbo er en T25 som udganspunkt, men den kan være en smule anderledes en en anden t25..
Som eks. en bil laves i 10år, og den første der kommer er ikke så god som den de laver i det 9ène år... forstå du hvd jeg mener.. :lol:

_________________
KHA TUNING/kim Andersen

"konstruktive ændringer på MIN bil Hr.betjent...Nej det kan vist ikke passe!!"""


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 73 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team