Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 17:58

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Hey igen!

Alle mine biler har haft karburator, og der smed man bare en filter på selve karburatoren.. Men på min Mazda 323, er der injection... så hvor dælen skal den sidde? Direkte på der hvor der står injection, eller hvad? Det er ligesom at starte forfra på sin motor-viden.... flovt! :oops:

Mvh Jonas

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Der er 40 mennesker der har set mit indlæg, men ikke én der ved det... Kan det virkelig passe?? :(

Du køber et injection`s kit til mazda`en koster ca 995kr måske billiger er ikk sikker! det er sådan et bolt on filter vil jeg tro det skal smides direkte på og hvis der høre luft mængde måler er der en dummi med til det også eller en løsning tager ca 30min at skifte!! og så får den lille 323 brøl på!!

Løb ned og spørg løs i din bilbutik såsom bil"terroristen"Experten eller bildillen....

// Martin Rasmussen

ps alt dit andet luft kasse osv skal du bare afmonter og lægge til side til den dag du skal sælge den og overbevise det er en 67år gammel mand der har kørt i den!!

vag-vr6 skrev:
Du køber et injection`s kit til mazda`en koster ca 995kr måske billiger er ikk sikker! det er sådan et bolt on filter vil jeg tro det skal smides direkte på og hvis der høre luft mængde måler er der en dummi med til det også eller en løsning tager ca 30min at skifte!! og så får den lille 323 brøl på!!

Løb ned og spørg løs i din bilbutik såsom bil"terroristen"Experten eller bildillen....

// Martin Rasmussen

ps alt dit andet luft kasse osv skal du bare afmonter og lægge til side til den dag du skal sælge den og overbevise det er en 67år gammel mand der har kørt i den!!

Tak for Hjælpen! :)

Du nævner den der dummy jeg skal sætte på ved luftmængdemåleren... hvordan ser den ud, og hvad gør den? Jeg har nemlig hørt at man på mazda ikke kan pille den fra, ligesom på alle andre biler....

Injection kit til mazda fås også kun til mazda 323 1.8 gti, er det bare den jeg skal bruge eller hvad?

På forhånd tak for svaret!

Mvh Jonas

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time