Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 18:42

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2003, 11:07 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 529
Geografisk sted: Them
Der er noget der har undret mig en del.

Når jeg kører i min GTI'er med jævn fart, så viser ladetryks-manometeret lige omkring 0 bar, men når jeg smider pedalen i bund, så kommer der de ca 0,6 bar ladetryk, allerede fra 2500 rpm, og op efter viser den det..

Det mærkelige er så, jeg hjalp en kammi med at sætte et manometer i en G2 GTD, der er manometeret nærmest omdrejnings-afhængig ?
Dvs. at når man jogger pedalen i bund, viser den ca 0 bar, og jo flere rpm's jo mere stiger manometeret.
Når han kører jævn fart, så viser den feks 0,2 bar hvor min bare viser ca 0 ??

Hvordan opfører sig et manometer sig, feks. på en HDi motor ??

_________________
[size=100:1p5cjrlm][b:1p5cjrlm]Peugeot Partner 2.0 HD[color=red:1p5cjrlm]i[/color:1p5cjrlm][/b:1p5cjrlm][/size:1p5cjrlm]


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 86 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team