Hej alle Så var min dyt til omsyn, og hvad kan jeg sige andet end den ikke gik gennem, jo først og fremmest mange tak til Fårborg synshal, not ! De ting som den blev kasseret på først var:
04 styrekugle ikke fastgjort 05 Bremseslange bag ukorrekt 07 støjdæmpning ikke til strækkelig 08 dokumentation på sænket undervogn udbedes 09 Tilkoblings anordning mangler delvis 10 dokmentation på visker sytem udbedes
Mange af tingene var "dumme" fejl, en styrekugle hvor kontrabolten var glemt at blive spændt, og en bremse slange fra Høyer som er ulovlig, fedest! Nå men jeg fik spændt styrekuglen, en orginal bremseslange bag til, svejset mellempotte på igen og lappet huller i Sebring potten (Nu er udstødningen i et stykke, kun samlet ved manifolden) Fundet TÜV papirer på sænkningsfjedre, pillet trækket af, lavet mit monovisker om til alm. Så prøvede jeg igen, men ak nej. De mente stadig helt bestemt at den larmede for meget :o/ Så lavede de en støj måling på den, ikke en godkendt, men sådan en halvfærdig en, som viste 100DB hvor maks på den bil er 91DB Jeg blev lidt forbastet (læs, skulle til at pande synsmanden en) da de skulle måle støj, den fik fri gear og så op på begrænseren, HVAD LAVER DU!?!??! Udover det, drypper min gearkasse lidt olie, håber det er pakdåserne til trækakslerne da jeg har købt disse, og skal have dem skiftet snarest, så de 2 ting skulle fikses før han ville syne den, alle de andre ting blev godkendt, SPØRG OM JEG VAR PISSED. Håbede da det var sådan nogle "små ting" som de synede en bil betinget på ?
Nå men lige et surt opstød fra drengen på SU, som skal til syn igen med sin bil næste uge, og som har et par dejlige bøder fra ordensmagten liggende :o( @!#$ hvor man nogle gange føler man bliver bollet i R***en :o( øv øv
Mvh Christian
|