hehe, godt man ikke kender folk med den slags masokistiske personlighedstræk
Nu er jeg bosidende på Lolland, med en ejer af bilen fra Falster.. de eneste 2 folkefærd der er mere nærrige end jyder
så jo, selv et par hundrede kroner betyder noget på en bil der har stået ham i over 50 kg...
Daniel, ejeren kiggede forbi med hans hks turbo og den originale t25 fra den gamle motor, og der var faktisk kun et par mm forskel i lysningen på wg, dog var begge flowmæssigt meget bedre udført med bløde "overgange" til wg kanalen. Der var umidelbart mest stemning for at montere hks turboen, da den sku være noget bedre end kinaen, men der var en del aksial slør i den, og at ha ofret så mange penge i bilen som han har nu (turboen var ikke det eneste problem) vil det være åndsvagt at gå tilbage til en standard turbo. Så nu skal kinaen portes op, så snart jeg får et par nye fræsehoveder hjem
Jeg følger op når lortet er samlet igen, og igen, tak for hjælpen, det havde jeg sq ikke lige været udsat for før, lækkert med hurtig respons fra erfarne folk. tænk hvis eneste løsning var bg...