Der er tale om en Suki Hayabusa med et voldsomt stort turbo sæt på Garrett GT35 som så er blevet modificeret så indmaden er fra en GT40,
Motoren har speciel krumtap/carrilo/og JE stempler, speciel knaster men med andre ventiler, dog i standart str, alle bolte i motoren incl støtte bolt er boret op i Ape 13mm Olieretur pumpe er sat direkte på krumtap , koblingen er en Hays slider/Lockup bundkar er med sving picup
Motorstyring er Motec M 400 som er fuld åben, koster en bundegård+ 20 k
Boostcontroler er en AMS 1000, som kan styre dit tryk på alle måder tid hastighed gear eller hvad du nu finder på
Max ladetryk 2,6 bar
akumolator A123 pga vægt og ydelse
Magnisium fælge 6,75 med 200 mm dot godkendt dæk på
Kåber alt i carbon/kulfiber
http://www.motorcykelgalleri.dk/video/t ... usa_turbo_
Man ruller dem egenligt på samme måde som en MC , dog ikke med denne kobling, den skal lige låses eller skiftes før det går
Men alt dette skulle gerne kunne flytte 190 kg mc 201 m på ca 4,9 sek = ca 250 km/t eller 402 m på 7,3 sek = ca 300 km/t, hvis og når alt spiller
Det er sådan ca det jeg får tiden til at gå med ude i perlegruset