Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 mar 2025, 21:55

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hej

Da jeg har solgt min tidligere bil og gerne vil have en billigere en, ville jeg høre om der er nogen der har et forslag til hvad det kunne være.

Jeg kunne godt tænke mig en sjov bil (på den ene eller den anden måde)

Prisen skal være på under 20-25.000,-

Hvad har i af forslag?

Mvh Bjarki

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Medlem

Der er ingen tvivl; Kadett C 1,2S.......

Der er plads til 100 flasker whiskey og 2000 bajerB-]

hvad for en tænkte du på for eller baghjulstræk,,, eller måske Firehjulstræk,,,, kom med nogle ønsker så vi kan give dig nogle forslag,,,,,, mit valg ville helt klart være en Golf 3 Vr6:-P , ok måske ikke inden for budgetet,, hihi:-D ellers ville en kebab taunus (bmw) også være at fortrække hvis det er det man kan lide,,,,

Mvh Mike and the gang

Medlem

Med et bilbudget på 20-25k kan man få en Ascona/Manta B... baghjulstræk og med 20-25.000 på lommen burde man nok kunne finde en med 2,2 motor og hidset lidt op.

Det er ikke det store problem at finde reservedele til denne bil heller og der er også et stort udbud tuningsudstyr.

Ellers må du købe min Calibra - den ligger dog uden for rammen.

Junior Medlem

jeg har set honda civic 1.6 16v'ere i den prisklasse. den har 125 hk standard og tager meget meget fint imod tuning med turbo. og de kører som en lille gokart. ellers ville jeg finde en kadet C med en 1.6 (vigtigt!!) og bygge en 2.4 ud af den, de er ens udadtil. så smid et par webre eller en mølle på og du har en 200 hestes baghjulstrækker til max 25.000, bare lad være med at bruge penge på lyd, eller ali fælge men men måske en rally undervogn eller hvad med en peugeot 205 GTI, der er også i den prisklasse

Jeg har egentlig ikke rigtig tænkt på noget specielt... Det er bare for at få lidt inspiration... Jeg er begyndt at studere igen og har derfor solgt min Sierra med turbo. Jeg vil derfor gerne have en billig bil der ikke koster det vilde at holde kørende...

Mvh Bjarki

Junior Medlem

så er valget ikke svært, VW polo. den går ALDRIG i stykker og reservedelene er billige som snavs, jeg købte selv en da jeg begyndte at studere igen for snart halvandet år siden.. find en med en NZ motor, jeg får ca 15 km/l ved pæn kørsel. men al det skal nok ændre sig nåe jeg får monteret min t-2.. ;-)

Ellers ville jeg vælge en peugeot 205, 1,6 GTI fås for ca 10-15000. og er en seriøst skæg bil for de penge.. og hvis du vil bruge de 25000 så kan peugeoten få hele turen med ny undervogn, pæne sæder og nye gummlister og hvad småskavanker en gammel bil måtte have og så er du fint kørende forsikringen er bare billigere på poloen...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time