grydesvamp skrev:
Icon: det var også der vi andre startede,
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
jeg kan sagtens finde 117 ting på min gamle lada-turbo der er lavet ret åndsvagt dengang ( som jeg pt ikke gider rette da den køre fint nok..) men hvis jeg skulle lave noget lignende igen i dag ville jeg nok gribe tingene lidt anderledes an.
Møffe: jeg siger ikke at man skal følge den bog slavisk men der er mange gode dokumenterede fif der sammen skulle give et bedre resultat.. Jeg kan sagtens følge dig i at man kommer langt hvis man laver noget der teknisk set ser godt ud, der er vi nok alle mere eller mindre startet..
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
men hvorfor ikke bruge noget af den viden som andre har brugt oceaner af tid på at udregne/teste og dokumentere.. ?
Har du forresten læst omtalte bog ?
![Up :up:](./images/smilies/icon_up.gif)
nope har ikke læst bogen, jeg kikker meget på hvad folk har, og hvad de har fået ud af det, ofte er der ikke nogen design messig sammenhæng i mine øjne, da mange kan nå ca samme efekter på vildt forskellige måder.
men hvis du byggede din lada med den viden du havde nu, er det så en garanti for du ikke om 5 år siger det sammen igen?
hvorfor er alle f1 biler feks 100% ens, hvorfor bruger de hver især tid på optimering hvis resultatet udregnet burde være det samme
men jeg kan da nemt se hvor du vil hen, jeg siger ikke der er noget forkert i det.
IQS skrev bare at hvis det var lavet korrekt så var det bedre, men hvordan finder man så ud af om det er lavet rigtig/forkert ?