Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 mar 2025, 21:57

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Og dit varmeskjold sidder ovenpå dit udstødnings manifold, som sidder på motortoppen *lol* :-D så hvis du lige stikker hovedet ned i dit motorrum og river og flår lidt i dit varmekjold - helst når motoren ikke har kørt så meget, ellers er den RET varm, hehe - så kan du hurtigt konstatere om det er varmeskjoldet der er løst :-))

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Junior Medlem

Jeg må sige at det nesten med sikkerhed ikke er varmeskjoldet men derimod sansynligvis en lyd fra generatoren, enten er blæservingen lidt løs, ellers har den spist et eller andet stykke plastik der ligger og slår imod ribberne på vingen. eventuelt kan det være en stramme rulle hvor et leje er stået af, men mine penge er på generatoren

nu har jeg snakkede med et par der har forstand på det, vi er i gang med at finde ud hvad det er, jeg skriver når vi har fundet ud af hvad fejlen er:-)

Ja nu har vi fundet fejlen og fejlen er: olie pumpen... det var den der lavede rasle lyden. jeg var nede i vag forhandler og de ville have 2700kr for en olie pumpe. er der nogen der ved hvor jeg kan få det billiger?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time