Wildert skrev:
[Nåh, men konklusionen er vel: Ronnie - ud af busken - vi skal høre mere

.
Jamen der er jo ikke så meget at sige til det!
Bilen skal opbygges efter GrA trim - (så meget som jeg nu har råd til) - og det findes der en homologeringsattest på. (Faktisk også en til GrN)
Og det fordrer jo implicit - bur, sæder, seler, ildslukningsanlæg osv osv.
Men derudover vil der jo også blive foretaget en række mekaniske konstruktive ændringer - deraf rallysynet - således at de ændringer der afviger fra detailforskrifter for motorkøretøjer, kan accepteres af synsmanden, efter at DASU har sagt ok for dem.
Med henblik på fuldsvejsning - så har jeg ladet mig fortælle at det vil være en fordel at montere buret først - isvejst - inden jeg fuldsvejser resten af karrossen. Så det bliver nok rækkefølgen - efter jeg har fået udbedret det rusthelvede jeg har opdaget.
Og tak til Morten VJ for de dejlige optimistiske ord, citat
" Du kan roligt regne med doppelt så meget rust, og tæring end det billederne viser."
Jeg er hermed klar til at gå i krig med det rust helvede!
