Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 06 jun 2025, 20:17

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Værkfører!
Okey! nu er jeg ved at være træt af dem!
Hvis man skal være mekaniker idag, så SKAL man være en eller anden Gammel Nisse på min. 35. ellers kan man godt glemme det!(har ikke noget imod alderdommen, respekt for de ældre), men er man ikke i den alder eller ældre kan man godt glemme det! selv og man kan lave at med en motor/bil, taler næsten alle sprog! men nej, så hellere tage en ældre der har mere erfaring: bortset fra han kan ikke se forskel på ledninger, når der er over 2, og at han skal bruge gangstativ. men han er da klart bedre end en på 21! det er jeg bare så træt af at høre!

jeg ved ikke om jeg er den eneste der har det sådan!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Hvor i landet bor du!?

Jeg arbejder hos Sand Jensen Automobiler i Silkeborg og har været ansat der i ca. 4 måneder nu... Den bedste arbejdsplads jeg nogensinde får! De satser på de unge mekanikere! Jeg er 21 år og blev udlært på et lille værksted for et år siden...
Og der er en verden til forskel!
Vi laver bla. VW, Audi, Mercedes, BMW, Alfa Romeo, Porche m.fl

Kig evt. på http://www.sandjensen.dk og læs om firmaet B-]
De søger vist flere mekanikere, så det er bare om at slå til!

Mvh. Bay

gammel nisse tak for kaffe du mener man er gamel når man er 35 hahahahahahahaha klart man tager en der er ældre end 21 han ved da en del mer end du går du er jo lige udlært og har ingen erfaring men du skal bare blive ved det skal nok komme du

Det er jo lidt svært og få noget erfaring hvis der ikke er nogen der vil have en ikk!!!!

/Kristian T

35 er ikke gammel men min. 35 så kan man 45 55 eller ældre og du vil ikke fortælle mig at dem, de ved mere end biler end unge gør. godt nok har de erfaring men der er sikkert et sted eller 2 hvor den unge ved mere en den gamle. her tænker på alle de sikkerhedssystemmer der er på biler idag. Og selv om man kan "alt" med biler tæller det ikke, for man er kun 21. der hvor jeg var i lære lærte alt fra at montere klima/fyr til turbo til at lægge en større motor i, og så bygge den om, fordi den er langsom. og som kristian siger er det lidt svært at få erfaring hvis der ingen der vil have en. men det kan jeg lærer at leve med! det der pisser mig mest af, det kan godt være at det normalt heroppe i norsjælland, at når man så har snakket med en værkfører så kommer "ja, men det lyder da godt, vi vender tilbage" men de ringer aldirg tilbage og siger at man ikke har fået det. man kunne da i det mindste ringe tilbage, og hvis man så ringer til dem fordi de sagde at de ville ringe inden ugen er færdig. så bliver de bare skide sure! når men det kan godt være at folk er sådan idag, men det er bare for langt ude!

hej kristian!

ja livet er hårdt... en gang imellem er man tilbøjelig til at have lidt undt af sig selv, prøv at se lidt mildere på det...! der findes mange idioter ude i verden
og du har sandsynlig vis stødt på nogen af dem .. med henhold til dine job samtaler, og ja det ville være meget nemmere hvis folk snakkede "rent" i stedet for at pakke det hele ind i lort... men thats life... håber du finder et godt sted!

Øhh ja det er så ikke mig der mangler et arbejde...
Ville bare give DT ret i at det virker ondsvagt... Skal selv ud og finde arbejde til februar så håber det bliver lidt nemmere...

/Kristian T

ATT -----> Kristian

jeg håber det er lettere for dig end det er for mig! men nu har jeg selv et værksted og et andet job! så det går sku nok! men det ville stadig være rart med et fast job!

Ja DT
Men der er også nogle unge på ?? år .Der er så kloge og vil lære de Gamle en masse
de er Sku så kloge
De gamle har sku nok lidt mere rutine
Hvordan tror du det ville se ud hvis der på et værksted kun var svende på 20 år
der ville ikke blive lavet meget bil

Hilsen Boble

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time