Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 06:30

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked

Hej.
Jeg er står i en kedelig situation som jeg håber der er nogen der kan oplyse lidt.

I forindelse med udlæsning af fejlkoder på en Rover 623si (1995) stort set identisk med Honda Accord samme årgang, blev det korrekte blå to polede stik luset.

Tændingen sat på og koden blev fint udlæst.

Problemet opstår efterfølgende da motoren skal startes igen, nu mangler der pludselig tænding ( gnist på tændrør) og motoren starter derfor ikke.

Nu lyder spm. hvad er der sket?? bilen har startspærre, kan den "låse" eller nulstille efter udlæsning af koderne? i manualen står der noget om en rød hovednøgle til tændingslåsen som man skal bruge ved en genindlæring af nøglekoder......

Håber der er nogen der kan gi et hint, eller ved hvad der her er sket.

Håber ydermere på hurtig response.

Mvh. Thomas

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Thomas S. Nielsen skrev:
i manualen står der noget om en rød hovednøgle til tændingslåsen som man skal bruge ved en genindlæring af nøglekoder......

Jeg kan desværre ikke sige præcis hvad der er gået galt, men det er rigtigt at nogle af Rover modellerne har en rød nøgle og medfølgende et lille papir i kreditkortstørrelse med en tænding-on-off kombination der kan bruges til forskellige ting (jeg tror også der er noget med at den kan bruges ved indkodning af nye nøgler) men præcis hvordan må du nok snakke med en Rover mekaniker om. prøv eventuelt Morten-VJ her på PP han er vidst Rover mekaniker

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
Denne tråd er låst, videre hjælp kan gives her.
http://powerforum.dk/viewtopic.php?t=17 ... highlight=

Dette er skrevet som moderator ikke som privat-professionelt erhverv.

MVH

Morten

http://www.volvo200klub.dk/index.html

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time