Side 1 af 1
sænkning af kopresion på sierra DOHC
: 11 apr 2004, 22:33
af chr.lunde
jeg skal til at sænke min kompresino så jeg kan komme lidt op i ladetryk
motor er en sierra DOHC
jeg mener at have hørt om nogen der køre med 2 toppakninger
holder det????
eller er det bedre at lave en plade i rustfrit stål
og åbne en pakning og ligge den imellem
det er jo langt det næmmeste med 2 pakninger(dem af stål)
Re: sænkning af kopresion på sierra DOHC
: 12 apr 2004, 10:34
af 2fat2fly
chr.lunde skrev:jeg skal til at sænke min kompresino så jeg kan komme lidt op i ladetryk
motor er en sierra DOHC
jeg mener at have hørt om nogen der køre med 2 toppakninger
holder det????
eller er det bedre at lave en plade i rustfrit stål
og åbne en pakning og ligge den imellem
det er jo langt det næmmeste med 2 pakninger(dem af stål)
Det har du jo spurgt om en gang før

.
Men hvis du brugere 2 pakninger så brug lidt flydende omkring olie og vand kanaler og foran ved knastkæden, kan se min fætters sveder lidt ved knastkæden men det er jo også en rimeligt tynd pakke flade rundt om den, men den køre fint med 2 toppakninger ca. 0.5 i tryk på 95 oktan uden at banke.
: 12 apr 2004, 21:03
af chr.lunde
ja ved det godt.
grunden til at den sveder er det mon fordi toppen ikke er plan?
og i brugte vel nye strækbolte ik?
kan man få en toppakning som sænker kompresionen...
: 13 apr 2004, 09:31
af 2fat2fly
chr.lunde skrev:ja ved det godt.
grunden til at den sveder er det mon fordi toppen ikke er plan?
og i brugte vel nye strækbolte ik?
kan man få en toppakning som sænker kompresionen...
Der første spørgsmål behøver jeg vel ikke svare på
Vi kunne ikke finde nogle der lavede tykkere pakninger til Dohc modellen men til den gamle 2.0 var der hvist flere der gjorde men det hjælper jo ikke noget.
: 17 apr 2004, 21:47
af beyer
prøv to 16v pakninger i stål og fjern den ene teflon side så den ligger stål-teflon-stål osv...