Side 1 af 1

Begrandser

: 01 dec 2003, 22:06
af Spyde
Kan man ikke få en begrandser til at sætte på sin bil hvis der ikke er nogen fra forbrikken af????

: 02 dec 2003, 02:46
af Ole..
Hvilken bil er det du har?

Og er det fart begrænser, eller omdrejnings begrænser?

: 02 dec 2003, 06:46
af xxblade
helt ærligt Spyde........Hvad fanden er det for et indlæg at skrive ???

Hvad med lige at skrive hvilken bil det drejer sig om, det er da det mindste du kunne informere om, hvis du vil ha noget hjælp må du jo også give noget information.

xxblade

: 02 dec 2003, 08:55
af spydeII
Hmm det er en lada samara 1500i som jeg har bygget turbo på men der mangler omdrejningsbegrandser..

: 02 dec 2003, 09:36
af xxblade
Det var jo en anden snak.

Sådan en Samara kører den med strømfordeler ?? I så fald kan du måske finde en rotor med begrænser i !!
Ældre Golf/BMW/Alfa kører med en rotor der er indbygget en fjerder mekanismer i som "cutter" tændingen.

Ellers skulle du måske tænke på at bygge et andet tændingsanlæg over på din motor, jeg har selv bygget tænding fra SAAB turbo over på Opel c20xe eller ne motorer ved turbo ombygning og det var der ikke mange problemer ved, så får du også et tændingsanlæg der er bygget til ay arbejde med overtryk.

Good Luck !!!

: 02 dec 2003, 10:52
af HenrikGM
Du skal have dig et programmerbart anlæg med tændingscut og fuelcut( i nævnte rækkefølge!) så er du helt ude over det problem.

Og det behøver ikke koste helt hen til cockpittet på en F-16 for at funke!

: 02 dec 2003, 11:26
af Johnny and
Kan man ikke bruge det anlæg du har til shiftlight Henrik til at lave fuelcut

Mvh Johnny and

Du skal have dig et programmerbart anlæg med tændingscut og fuelcut( i nævnte rækkefølge!) så er du helt ude over det problem.

Og det behøver ikke koste helt hen til cockpittet på en F-16 for at funke!

: 02 dec 2003, 13:39
af HenrikGM
Den gamle kunne ikke, men den nye kan. Keine probleme.

: 03 dec 2003, 13:54
af Yugo Turbo
er det på lada'ens motor du har bygget det? så vidt jeg husker er det fiat motorer lada'er bygget over... har selv sat en omex 500 her fra siden til at styre min uno turbo 1,4 motor, den går helt fint synes jeg. har et ekstra sprøjt samt dysser hvis det sku ha interesse...
i omex 500 har jeg sat ignition cut ved 7000 omdr og fuel cut ved 7200, det er sku fine sager 8)

: 05 dec 2003, 08:02
af SpydeII
Den er med elektronisk tæning, men hvad var det med at bygge et tæningsanlæg på fra en saab? kan man godt det?