Side 1 af 2
det her er altså kræs!
: 16 sep 2003, 21:52
af HenrikGM
http://www.hotrodsolutions.net/IntakesEFI.html
SÅ SNAKKER VI!!!
Det er sakset fra megasquirts yahoogroup.
Det ser altså lidt smågodt ud....!
: 16 sep 2003, 22:06
af mh
fuck fffiizzzzzzkkkkkmssjdiiiioi oij
ciiiijc
fandt lige ud af at tastaturet ikke kan tåle mundvand

: 16 sep 2003, 22:10
af Christopher
Nice :o
: 16 sep 2003, 22:33
af Damborg
Oki...
Kan så godt se at det ikke er i dette indlæg
Jeg skal blærer mig med mit tilskudsystem i trykrøret..
Fuck det er PRO lavet...

: 17 sep 2003, 14:45
af Sierra_turbo
Nice..!
De ser jo for syge ud...

Meget lækkert
: 17 sep 2003, 18:54
af FordFan
men det er nogle ærgelige svejsninger det kunne man da godt have tig'et
Re: Meget lækkert
: 17 sep 2003, 20:25
af mh
FordFan skrev:men det er nogle ærgelige svejsninger det kunne man da godt have tig'et
EL KAPITAN DETTE ER TIG SVEJSNINGER/LODNINGER
har du nogen sinde set nogen svejse i aluminium

: 18 sep 2003, 09:19
af RoadRunner
WOW!!!!...

så har jeg vist ingen undskyldning mere for ikke at smide EFI på min Chevy. hm... kender heldigvis en som måske har et Edelbrock Preformer RPM liggende....
Kunne være vildt cool med noget Multipoint EFI, istedet for min gamle plan med noget gammel Monopoint sprøjt

Re: Meget lækkert
: 18 sep 2003, 09:58
af Gæst
tinasmartin skrev:FordFan skrev:men det er nogle ærgelige svejsninger det kunne man da godt have tig'et
EL KAPITAN DETTE ER TIG SVEJSNINGER/LODNINGER
har du nogen sinde set nogen svejse i aluminium

tinasmartin skrev:FordFan skrev:men det er nogle ærgelige svejsninger det kunne man da godt have tig'et
EL KAPITAN DETTE ER TIG SVEJSNINGER/LODNINGER
har du nogen sinde set nogen svejse i aluminium

Hvad er det for noget vrøvl!!! TIG-svejsning er da også svejsning.
Umiddelbart er alle udvendige kantsømme TIG-svejst (med tilsatsmatr.), mens de indvendige hjørnesømme er MIG-svejst. (MIG-svejsning er ligesom MAG (også klaldet CO2-svejsning) bare med alu-tråd og Argon som beskyttelsesgas). Så det er bare som det skal være både rent uførelsesmæssigt samt styrkemæssigt!
Man lodder ikke i så kaftigt alu.matr. da problemet ved alu er at her kan du kun bruge alu som tilsatsmatr. så ved lodning er det ikke så stærk. Hvorimod ved jern/stål kan man svejselodde (med sølvlegeret tilsatstråd også kaldet svejselodning) hvilket gør det utroligt stærkt! Men det er en anden snak!
: 25 sep 2003, 22:03
af mh