Side 1 af 1

kobling og Benzintryks regulator

: 04 maj 2003, 22:54
af Michael A
hej jeg har lige eftermonteret en turbo fra en 306 HDI på min suzuki Alto 1.0 fra 98, og nu glider den i koblingen og så ville jeg bare lige høre om der var nogen der kunne fortælle mig hvor jeg evt. kunne få en bedre kobling?

Jeg skal også bruge en benzintryks regulator men kan ikke finde nogen efter den man kunne købe på powerpage er udgået, er der nogen der ved hvor man kan få sådan en?

og lige til sidst sker der noget ved at turboen er fra en diesel jeg har læst noget om skovlhjulet skal laaves om til benzin omdr. hvad sker der hvis man ikke gør det, eller hvad er fordelen ved at gøre det??

på forhånd tak for hjælpen :-D

Re: kobling og Benzintryks regulator

: 05 maj 2003, 01:22
af K.Storm
Hej Michael
Jeg har lige monteret disel turbo på en Carina.
det køre kanont, og der skal ikke laves om på
turboen, jeg mener man siger noget med at
hvis man bruger en disel turbo skal den være
fra en disel med ca. dobbelt så mange ccm. som den benzin motor
den skal monteres på. ;-)
http://power.esenet.dk

Re: kobling og Benzintryks regulator

: 05 maj 2003, 01:24
af K.Storm

Re: kobling og Benzintryks regulator

: 05 maj 2003, 13:23
af Michael A
turboen er også fra en 2.0 så det passer jo fint men den starter først ved ca. 3000 omdr. men det har jeg det fint med.

er der nogen der har prøvet det som hedder Piggybacks som man kan købe ved www.scantune.dk er det godt?