Side 1 af 2
Hva er forskellen på alm. i og gsi
: 19 feb 2003, 18:40
af M.Rissi
Hvad er forskellen på en alm. 2.0 i og en 2.0 gsi motor udover at 2.0 gsi har +15HK og hvad er det der gør denne forskel.
Re: Hva er forskellen på alm. i og gsi
: 19 feb 2003, 20:23
af Simon Thorgersen
Hvad for en bil og motor er det du snakker om?
Re: Hva er forskellen på alm. i og gsi
: 19 feb 2003, 20:26
af Madam blå
Hvis det er opel kadett skulle forskellen være top, kompression og styreboks
Re: Hva er forskellen på alm. i og gsi
: 19 feb 2003, 20:35
af Flemming
Det er bla. udstyret der er årsagen ( LCD,kofanger osv..)
Mvh. Flemming
Re: Hva er forskellen på alm. i og gsi
: 19 feb 2003, 21:16
af M.Rissi
Vil det så sige, at man kan tage topstykke og styreboks og flytte over uden problemer eller er der andre dele, f.eks. Indsprøjtningsdyserne skal de flyttes med.
Ps. det er en Opel motor der er tale om
Re: Hva er forskellen på alm. i og gsi
: 19 feb 2003, 22:51
af Madam blå
Har ikke selv prøvet denne operation, men prøv og spørg på forummet på
www.opelpower.dk
Re: Hva er forskellen på alm. i og gsi
: 01 mar 2003, 10:22
af Slavteren
Mener at gtén med 130 heste er født med oliekøler, så den må du hellere også huske, ellers tror jeg at det skulle passe.
Re: Hva er forskellen på alm. i og gsi
: 01 mar 2003, 20:29
af frank
hej
Der er ikke forskel.Da kadett 2,0gsi.(20NE)har 115HK.
men der få kadett 2,0gsi der har 130HK.(20SEH).
Og de har alle oliekøler,(selv gsi 1,8 115HK.(18E).
Hisen Frank
Re: Hva er forskellen på alm. i og gsi
: 02 mar 2003, 21:15
af dga
den eneste forskel skulle være kompressionen og ikke styrboks
Re: Hva er forskellen på alm. i og gsi
: 03 mar 2003, 22:35
af Flemming
Knasterne er også forskellige ifølge EPC
Mvh. Flemming