Side 1 af 1

piggyback eller mf 2??

: 08 dec 2002, 12:33
af glenn the hondafreek
hej hvad er bedst at bruge piggyback eller mf2 jeg skal bruge det til tilskuds benzin jeg har mogle ting på piggybacken. Tænding: Dobbeltspoleanlæg + missing tooth.

Blanding: 0-10V analog og digital Hz,

Lambda target samt temperatur kompensering.

PWM output til f.eks. styring af turbotryk.

Hastighedsbegrænser.

Indbygget tilskudssystem, driver op til 6 ekstra dyser.

Turboapplikationer.

2 tabelserier, der kan skiftes mellem under kørsel. jeg skal nemlig til at have turbo på og bilen har kun mono point
:-/

Re: piggyback eller mf 2??

: 08 dec 2002, 14:33
af HypHest
var det ikke nemmere hvis du gav det link, hvor du har cut/pastet det fra ???

Re: piggyback eller mf 2??

: 08 dec 2002, 15:21
af Cossie
Det lyder som en SMT6 der bliver beskrevet....
http://www.racetec.dk
http://www.perfectpower.com

Re: piggyback eller mf 2??

: 09 dec 2002, 17:08
af glenn the hondafreek
det er det også men jeg ved ikke om man kan bruge piggyen på min bil da den kun er med mono point

Re: piggyback eller mf 2??

: 09 dec 2002, 23:32
af Per Mai
SMT6 kan fint køre monopoint. Den kontrollerer signalerne til ECU'en og er ligeglad om det er mono- eller multipoint.
/Per

Re: piggyback eller mf 2??

: 10 dec 2002, 08:54
af allan kristensen
Hej per.......!!!!

Hvordan kan det være at prisen på den ene piggy er steget.... og hvilken har jeg brug for på min bil...! Citroen zx 1.4i ladetrykket blir 0,5-0,6

Re: piggyback eller mf 2??

: 13 dec 2002, 22:04
af Per Mai
Min leveradør har sat prisen op på produkterne, så jeg er nød til at følge med. Det er udbud og efterspørgsel...
Til din ZX skal du bruge en SMT6 med en ekstra dyse f.eks. 270cc.
mail mig, så skal jeg give dig et bud.
/Per.
www.scantune.dk