konstanstryk manifol?
: 27 okt 2002, 20:14
hej
min plan var at bygge sådan en til mit projekt og jeg fandt lidt om det her inde:
Konstant tryks manifolden, leverer et konstant tryk til turboen og giver den bedste ydelse ved høje ladetryk. Grenrørene fra udstødningen går til et trykkammer med et volumen der er 1,5 gange større end motorens volumen (2,0 L motor 2,0 x 1,5 = 3,0 L trykkammer). men hvis den skal være 1,5 gange støre end motorens volum hedder regne stykket ikke så: 2,0x2,5=5,0 L eller hvad???
min plan var at bygge sådan en til mit projekt og jeg fandt lidt om det her inde:
Konstant tryks manifolden, leverer et konstant tryk til turboen og giver den bedste ydelse ved høje ladetryk. Grenrørene fra udstødningen går til et trykkammer med et volumen der er 1,5 gange større end motorens volumen (2,0 L motor 2,0 x 1,5 = 3,0 L trykkammer). men hvis den skal være 1,5 gange støre end motorens volum hedder regne stykket ikke så: 2,0x2,5=5,0 L eller hvad???