vr6 turbo - fourening prob..
: 04 jun 2002, 09:35
Jeg har nogle problemer med min vento vr6 turbo fra 92.
Den fourener for meget.
Jeg fået skiftet lambasonde,luftmængdemåler og tændkabler. og vw har
kontrolleret computeren og den står som den skal siger de.
symptomerne er:
den "skydder" bagud. dvs der kommer benzin med i udstødningen når jeg
skifter gear.
holder jeg den ved feks. 2000 omdr i tomgang står den og falder og stiger +/-
ca 200 omdr..
Kan det evt have noget at gøre med benzintrygsregulatoren(den der dims der sidder på skinnen mellem indsugning og blokken) (hvis ja hvordan får man den af?!?!)
Jeg mangler jeg virkelig noget prof hjælp så jeg kan få den synet.
Så kom med nogle gode ideer eller foreslag folkens.
Er der evt nogen der kender en vr6 "guro" i midtjylland??
/vr6`eren
Den fourener for meget.
Jeg fået skiftet lambasonde,luftmængdemåler og tændkabler. og vw har
kontrolleret computeren og den står som den skal siger de.
symptomerne er:
den "skydder" bagud. dvs der kommer benzin med i udstødningen når jeg
skifter gear.
holder jeg den ved feks. 2000 omdr i tomgang står den og falder og stiger +/-
ca 200 omdr..
Kan det evt have noget at gøre med benzintrygsregulatoren(den der dims der sidder på skinnen mellem indsugning og blokken) (hvis ja hvordan får man den af?!?!)
Jeg mangler jeg virkelig noget prof hjælp så jeg kan få den synet.
Så kom med nogle gode ideer eller foreslag folkens.
Er der evt nogen der kender en vr6 "guro" i midtjylland??
/vr6`eren