Supra 2.8 TI
: 18 maj 2002, 00:28
Turbo intercooler
Gode råd og vejledning ønskes vedr. følgende projekt.
K&N filter størrelse gulvspand før garret T04B før no name 1 m2 intercooler fra GIK
før SAAB blow off valve før powerpage (PP) wastegate før PP MAP sensor før orig insugnings manifold blueprintet til toppen incl.fuelrail med større dyser.
Portet topstykke med afvejede,polerede ventiler med sæderne flyttet ud.
Blokken blive honet plejlstænger vejet af stempler udmålt evt. nye JE stempler med total seal gapless stempelringe.Krumtap renoveres. Nye originale lejer. Ny olie pumpe med hævet tryk. Blok og top poleres før håndlavet metal toppakning fra endnu ikke navngivet maskinfabrik monteres. Iskolde tændrør. udst. manif. fra 3.0 7mgte.
Styres af apexi digital s-afc og hks vpc (alternativ til disse dyre komponenter efterlyses) og naturligvis PP blandings måler fra BRINK.
Alt dette afsluttes med et håndlavet 3" rustfri udst.fra one two.
Undervogn og styrtøj optimeres naturligvis med state of the art men mere om det senere.
På forhånd tak
Søren D.Y. Sørensen
Gode råd og vejledning ønskes vedr. følgende projekt.
K&N filter størrelse gulvspand før garret T04B før no name 1 m2 intercooler fra GIK
før SAAB blow off valve før powerpage (PP) wastegate før PP MAP sensor før orig insugnings manifold blueprintet til toppen incl.fuelrail med større dyser.
Portet topstykke med afvejede,polerede ventiler med sæderne flyttet ud.
Blokken blive honet plejlstænger vejet af stempler udmålt evt. nye JE stempler med total seal gapless stempelringe.Krumtap renoveres. Nye originale lejer. Ny olie pumpe med hævet tryk. Blok og top poleres før håndlavet metal toppakning fra endnu ikke navngivet maskinfabrik monteres. Iskolde tændrør. udst. manif. fra 3.0 7mgte.
Styres af apexi digital s-afc og hks vpc (alternativ til disse dyre komponenter efterlyses) og naturligvis PP blandings måler fra BRINK.
Alt dette afsluttes med et håndlavet 3" rustfri udst.fra one two.
Undervogn og styrtøj optimeres naturligvis med state of the art men mere om det senere.
På forhånd tak
Søren D.Y. Sørensen