Side 1 af 2
Årsag til stempel havari?
: 07 okt 2013, 17:02
af steffenpoulsen
hvad er årsagen til dette stempel haveri,? har 6 stks som ser sådan her ud

, Har de været for varme.? eller hvad tror i??

: 07 okt 2013, 18:38
af møffe
Kompressions tryk eller banken.
: 07 okt 2013, 19:12
af K-FINN
Ligner et diesel stempel ?
: 07 okt 2013, 19:29
af m power
Fortæl lidt om opsætning samt ladetryk mm, så er det nok lidt nemmere at komme med indput
: 07 okt 2013, 19:45
af steffenpoulsen
K-FINN skrev:Ligner et diesel stempel ?
Det kommer fra en diesel motor.
: 07 okt 2013, 19:47
af steffenpoulsen
m power skrev:Fortæl lidt om opsætning samt ladetryk mm, så er det nok lidt nemmere at komme med indput
Det kommer fra en diesel motor, fra en traktortrækker. har kørt med ca 3 bars turbotryk,
: 07 okt 2013, 20:50
af HenrikGM
Nogle flere billeder vil hjælpe, særligt nogle close-ups.
Det ligner brækket ringland pga alt for voldsom trykstigning.
: 08 okt 2013, 19:57
af Massimo
Har du målt din udstødningstemperatur?
: 09 okt 2013, 09:18
af steffenpoulsen
Massimo skrev:Har du målt din udstødningstemperatur?
Jep, den har maks været 820 grader
: 09 okt 2013, 18:46
af K-FINN
Det ligner en benzin motor der har banket, eller fra en dielsel motor, hvor en dyse har dryppet.
Men når det er alle 6 skal man nok kigge på om insprøjtningstid er rigtig, eller åbningstider er så lange, at der står en masse uforbrændt dielsel, som så selvantænder.