BMW M3 - S50B30
: 19 jun 2012, 23:47
jeg skal ud og se på sådan en motor til min kammerat der hygger med lidt drift i hans E30'er.. motoren er adskilt og toppakningen er bålet mellem 2 cylindre..
sælger skriver det skulle være en ret normal fejl på den type motor?
nogen der kan be/afkræfte det?
kan en 3 liters M3 kværn holde til at gå med klampen i kælderen såen en 2-3 omgang en hel dag, forudsat selvfølgelig at olie og vandtemp er iorden?
den 2,5 liters M20 klarer det indtil videre godt, den mangler bare effekt! ideen var at komme videre med en std. motor med mange heste, fremfor en masse mere eller mindre vellykket trykladning
andre ideer til en motor med en ydelse på omkring 280-320hk der kan betales for menneskepenge, som kan holde og ikke vejer 3 tons..?
pfh tak
sælger skriver det skulle være en ret normal fejl på den type motor?
nogen der kan be/afkræfte det?
kan en 3 liters M3 kværn holde til at gå med klampen i kælderen såen en 2-3 omgang en hel dag, forudsat selvfølgelig at olie og vandtemp er iorden?
den 2,5 liters M20 klarer det indtil videre godt, den mangler bare effekt! ideen var at komme videre med en std. motor med mange heste, fremfor en masse mere eller mindre vellykket trykladning
andre ideer til en motor med en ydelse på omkring 280-320hk der kan betales for menneskepenge, som kan holde og ikke vejer 3 tons..?
pfh tak