Side 1 af 2

Intervalstyring af visker?

: 27 feb 2010, 08:26
af needspeed
Jeg har sådan en gammel satan af en bil, hvor der ikke er intervalvisker.

Har haft en "styring" eller hvad man kan kalde det liggende, hvor man kunne justere tidrummet for viskerintervallet med en drejeknap.
Den sad monteret i min Escort mk2, så det er en gammel ting sikkert.
Den er jo så blevet væk for mig, nu da jeg ville bruge den til min brugsbil.

Så spørgsmålet er : hvor kan sådan en smart satan skaffes?

: 27 feb 2010, 09:25
af DorkVonWaterfall

: 27 feb 2010, 09:34
af luske
haraldnyborg havde på et tidspunkt sådan en universalting , men kan ikke finde den på deres HP

hvad bil drejer det sig om ?? på ældre toyotaer sidder det i kontakten og stikkene er det samme om det er født med interval eller ej

på golf 2 er det lidt billigere http://www.golf2.dk/index.php?action=gu ... uide_id=14

MVH Luske

: 27 feb 2010, 09:36
af luske



godt så :tooth:

MVH Luske

: 27 feb 2010, 09:43
af needspeed
luske skrev:haraldnyborg havde på et tidspunkt sådan en universalting , men kan ikke finde den på deres HP

hvad bil drejer det sig om ?? på ældre toyotaer sidder det i kontakten og stikkene er det samme om det er født med interval eller ej

på golf 2 er det lidt billigere http://www.golf2.dk/index.php?action=gu ... uide_id=14

MVH Luske


Det er en starlet fra 85. Syntes ikke jeg har set det i ledningsdiagrammet over den bil.

: 27 feb 2010, 09:47
af needspeed

: 27 feb 2010, 15:11
af luske
needspeed skrev:
luske skrev:haraldnyborg havde på et tidspunkt sådan en universalting , men kan ikke finde den på deres HP

hvad bil drejer det sig om ?? på ældre toyotaer sidder det i kontakten og stikkene er det samme om det er født med interval eller ej

på golf 2 er det lidt billigere http://www.golf2.dk/index.php?action=gu ... uide_id=14

MVH Luske


Det er en starlet fra 85. Syntes ikke jeg har set det i ledningsdiagrammet over den bil.


min gamle corolla fra 83 var ikke født med interval men da jeg skiftede kontakten pga noget knækket fjeder , fik jeg en fra en hugger med interval og det var bare at plugge stikket i så virkede det

MVH Luske

: 27 feb 2010, 16:24
af needspeed
luske skrev:
needspeed skrev:
luske skrev:haraldnyborg havde på et tidspunkt sådan en universalting , men kan ikke finde den på deres HP

hvad bil drejer det sig om ?? på ældre toyotaer sidder det i kontakten og stikkene er det samme om det er født med interval eller ej

på golf 2 er det lidt billigere http://www.golf2.dk/index.php?action=gu ... uide_id=14

MVH Luske


Det er en starlet fra 85. Syntes ikke jeg har set det i ledningsdiagrammet over den bil.


min gamle corolla fra 83 var ikke født med interval men da jeg skiftede kontakten pga noget knækket fjeder , fik jeg en fra en hugger med interval og det var bare at plugge stikket i så virkede det

MVH Luske


Tror jeg vil have kigget i diagrammet igen. Der er nemlig kun lavet 3 modeller, en 1,0, 1,3 sport og en 1,5D.

Ellers ligner alt andet noget fra en gammel corolla..

: 27 feb 2010, 16:24
af needspeed
luske skrev:
needspeed skrev:
luske skrev:haraldnyborg havde på et tidspunkt sådan en universalting , men kan ikke finde den på deres HP

hvad bil drejer det sig om ?? på ældre toyotaer sidder det i kontakten og stikkene er det samme om det er født med interval eller ej

på golf 2 er det lidt billigere http://www.golf2.dk/index.php?action=gu ... uide_id=14

MVH Luske


Det er en starlet fra 85. Syntes ikke jeg har set det i ledningsdiagrammet over den bil.


min gamle corolla fra 83 var ikke født med interval men da jeg skiftede kontakten pga noget knækket fjeder , fik jeg en fra en hugger med interval og det var bare at plugge stikket i så virkede det

MVH Luske


Tror jeg vil have kigget i diagrammet igen. Der er nemlig kun lavet 3 modeller, en 1,0, 1,3 sport og en 1,5D.

Ellers ligner alt andet noget fra en gammel corolla..

: 27 feb 2010, 19:09
af K-FINN
Og en 1,3 turbo :-)