Side 1 af 2
Haves: GT2871R ønskes: Større, MEN!
: 17 jun 2009, 13:29
af Kim Frederiksen
Den skal helst passe på manifold og turbo"albue"..
Hvad er der af muligheder??
Motoren er 2.2, 16v..
Målet er 400 uden at turboen er ved at rende livet af sig selv..
: 17 jun 2009, 16:57
af K-FINN
En GT28 på en 2.2L syntes jeg er ALT for lille.
: 17 jun 2009, 18:29
af Witz
ja op i størrelse.
GT30, eller en GT35 er ikke helt ved siden af.
: 17 jun 2009, 22:13
af Saab-Daniel
GT3076r, 1,45bar på 2.3liters saab motor, standard knaster, hjemme-portet top og ordentlig IC = 400hk og +500nm. Skrappere knaster (standard er noget med 258graders, som jeg husker det - bygget til midrange-power) og der er meget mere at hente...
Så en GT3076r er en god mulighed hvis vi snakker 400hk.
Når du skal af med GT2871'eren må du godt sige til - hvis den er i god stand så kunne jeg godt være interesseret...
Daniel.
: 18 jun 2009, 12:16
af Kim Frederiksen
Tak for svarene!
har en GT3076 ikke T3-flange på turbinen?
Skal måske nævnes at bilen skal bruges til leg og bane, så vil meget gerne have så lidt lag som muligt..
måske man skulle lave twinturbo!

: 18 jun 2009, 14:52
af Yugo Turbo
3076 er med T3 flange. to x gt 25 kunne være onde, hvis du holder dig på målet med 400 og ikke vil ha lag... eller to gt28r (310 hk)
: 18 jun 2009, 16:44
af Saab-Daniel
GT3071r har T25 flange, så der ikke skal byttes manifold...!
Daniel.
: 18 jun 2009, 20:15
af Kim Frederiksen
Så bliver det sikkert en GT3071R..

: 19 jun 2009, 13:24
af Ydegaard
Og hvad skal du så have for den "gamle turbo?

: 19 jun 2009, 14:19
af Kim Frederiksen
Ydegaard skrev:Og hvad skal du så have for den "gamle turbo?

Snakker faktisk med en herinde fra om en byttehandel med en GT3071
Men ellers må jeg jo lige finde ud af hvad de ligger til..
