Side 1 af 2
Hjælp ang dysestørelse til mit projekt
: 16 maj 2009, 22:48
af brumpot
Hey gutter, nu er jeg ved og blive lidt skør i knolden af og rode med hvilken dysestørelse jeg skal køre med. for hvis jeg nu f.eks. køber 560ml dyser ved scanturbo, hvordan kan det så være at hvis jeg slår det bosch nr. op så der de kun på 320ml eller sådan. har prøvet og få det til og hænge sammen på mange måder men kan jeg bare ik. håber i kan hjælpe mig.
og så nu vi er igang hva str. vil i anbefalde til mit projekt.
forventede ladetryk 1,5
opsætning
Golf 1 1,8 16v (KR)
kompression ( lidt under 8:1)
garret gt 30 (420hk)
Omex 600 motorstyring
38mm ekstern wastgate
wallbro benzinpumpe
benzintryksreg
: 17 maj 2009, 09:47
af Blob
Havde samme problem med mine dyser. Jeg købte nogle der efter min liste skulle være høj-ohms, men de vidste sig så at være lavohms.
Jeg har så efterfølgende kigget en masse dyse lister igennem, og har indtil videre fået 3 forskellige svar.. irreterende..
Men hvis du gerne vil købe ved Scanturbo så prøv da at ringe til dem, og spørg dem. Hvis de kan garantere at de er en størrelse som du ønsker, så der jo ingen problem.
Ellers så prøv at finde nogle flere dyse-lister, og se om de alle siger det samme.
Jakob
: 17 maj 2009, 10:39
af brumpot
Blob skrev:Havde samme problem med mine dyser. Jeg købte nogle der efter min liste skulle være høj-ohms, men de vidste sig så at være lavohms.
Jeg har så efterfølgende kigget en masse dyse lister igennem, og har indtil videre fået 3 forskellige svar.. irreterende..
Men hvis du gerne vil købe ved Scanturbo så prøv da at ringe til dem, og spørg dem. Hvis de kan garantere at de er en størrelse som du ønsker, så der jo ingen problem.
Ellers så prøv at finde nogle flere dyse-lister, og se om de alle siger det samme.
Jakob
har du nogle link til nogle lister så ville det da være super

. har kun den fra powerpage.
: 17 maj 2009, 11:55
af MortenSkals
prøv at smid de dyse nummer igennem google. plejer at give en pæn sjat hits på Bosch dyser med spechs.
Lige det med mængden kan jo skyldes at de er opgivet med forskellige tryk selvom det er samme dyse. kan jo være en simpel "slå fejl"
men ja det er da træls man ikke kan få sine præcise specs. det er jo trods alt en vigtig faktor. . .
: 17 maj 2009, 16:49
af Blob
Hvilken tabel der passer skal jeg ikke kunne sige. Men her er da lidt:
http://www.injectorcleaning.co.uk/flow.htm
http://www.fuelinjector.citymaker.com/p ... 782443.htm
Så kan du da prøve og se om de to lister er enige.
De er ikke enige om mine dyser.
Mvh Jakob
: 17 maj 2009, 17:09
af m power
: 17 maj 2009, 18:09
af Blob
Den passer desværre heller ikke over ens med de dyser som jeg har.
Det er ikke nemt

: 17 maj 2009, 18:27
af m power
nej det er det ikke
også derfor at jeg har bestildt RC racing dyser .
feks RC550 = 550ml dyser så er det da til at hitte ud af
http://www.rceng.com/
: 17 maj 2009, 18:57
af JDJ
Du er ikke den første der har stået med problemer efter at have købt de dyser ved scanturbo. Har selv bøvlet med det på en kammerats bil for et par uger siden. Vi var desværre lidt under tidspress så vi fik ikke målt hvor meget de egenligt giver, men ved blot at de i hvertfald giver en del mindre end mine som giver 440 v.3 bar.
Jeg googlede nummert på dem den aften vi rodede med det og der stod der 330 de steder jeg fandt, eneste sted der stod noget andet var scanturbo.
: 17 maj 2009, 21:32
af Saab-Daniel
JDJ skrev:Du er ikke den første der har stået med problemer efter at have købt de dyser ved scanturbo. Har selv bøvlet med det på en kammerats bil for et par uger siden. Vi var desværre lidt under tidspress så vi fik ikke målt hvor meget de egenligt giver, men ved blot at de i hvertfald giver en del mindre end mine som giver 440 v.3 bar.
Jeg googlede nummert på dem den aften vi rodede med det og der stod der 330 de steder jeg fandt, eneste sted der stod noget andet var scanturbo.
Så røg de vel bare retur?
Daniel.