Side 1 af 1

Bestilling af tændkabler hos magnacor

: 10 maj 2009, 21:27
af martin høj
Hej.Ville bestille nogle nye tændkabler hos magnecor.co.uk
Har så fået pris og det hele på mail.men hvis man skal bestille hos dem og betale skriver de dette.
Det der bekymrer mig er dette.3 digit security code on reverse of card.
Er det ikke meget usikkert og gøre sådan.Har jeg aldrig hørt om før.
Ikke fordi der står millioner på min konto.men men.
Should you wish to go ahead and order, we will require the following:
- Name
- Full address (for delivery)
- Contact telephone number (daytime)
- Credit Card details (we accept Switch, Mastercard, Visa, Solo etc.). Expiry date and 3 digit security code on reverse of card, on signature strip.
For Switch we require the Issue Number as well.

Please Note: We do not accept American Express (Amex).

It is advisable to fax or telephone your order to us.

IT IS NOT ADVISABLE TO E-MAIL CREDIT CARD DETAILS ALTHOUGH MANY PEOPLE DO SO WITHOUT REPERCUSSION.

: 10 maj 2009, 21:51
af Alex_Reedtz
Jeg har handlet ved dem på samme måde, og kan kun sige god for dem.

a

: 10 maj 2009, 23:14
af tonnilerche
jeg har lige handlet hos thansen på samme måde..

Jeg spekulerede også om ham den unge mand kunne finde på at gemme tallene, og misbruge dem..

Men det vil tiden vel se an..


Ellers skal jeg lukke dankortet og bestille nyt.. hmm..

: 11 maj 2009, 10:18
af JerrilD
vil da sige det er meget normalt...

: 11 maj 2009, 13:04
af Kim Frederiksen
Vi bruger det også når udenlandske kunder skal betale med kort som ikke fysiskt er her..

Men hvis det er helt korrekt på Thansen ikke tage imod betaling på den måde, det er kun tilladt for biludlejningsselskaber af en eller anden ÅNDSVAG grund!!

: 13 maj 2009, 01:27
af martin høj
JerrilD skrev:vil da sige det er meget normalt...

Syntes bare aldrig jeg har hørt om det før.Tror banken ville sige jeg var tosset hvis jeg sagde jeg handlede sådan.