Side 1 af 1
Manifold test (1.8t 20v)
: 02 maj 2009, 08:59
af syncroGT
http://www.elitedubs.com/index.php/topic,2275.0.html
Her er der en lille test af diverse indsugnings manifold man kan få til disse maskiner.
Syntes det er lidt sjovt og se, hvor ''godt'' dahlback flower i forhold til standart manifold med store porte.
dahlback=391CFM
Stock bigport=421CFM
Ikke alt, hvad der skinner, er guld!
Re: Manifold test (1.8t 20v)
: 02 maj 2009, 21:22
af HenrikGM
syncroGT skrev:http://www.elitedubs.com/index.php/topic,2275.0.html
Her er der en lille test af diverse indsugnings manifold man kan få til disse maskiner.
Syntes det er lidt sjovt og se, hvor ''godt'' dahlback flower i forhold til standart manifold med store porte.
dahlback=391CFM
Stock bigport=421CFM
Ikke alt, hvad der skinner, er guld!
Ikke alt der bliver samlet passer sammen.....

: 02 maj 2009, 22:29
af efterz
Til info kørte jeg med 007 Big port på min SEAT....
Re: Manifold test (1.8t 20v)
: 03 maj 2009, 11:02
af syncroGT
HenrikGM skrev:syncroGT skrev:http://www.elitedubs.com/index.php/topic,2275.0.html
Her er der en lille test af diverse indsugnings manifold man kan få til disse maskiner.
Syntes det er lidt sjovt og se, hvor ''godt'' dahlback flower i forhold til standart manifold med store porte.
dahlback=391CFM
Stock bigport=421CFM
Ikke alt, hvad der skinner, er guld!
Ikke alt der bliver samlet passer sammen.....

Nej det har du givet vis ret i, men det kan det komme til
efterz skrev:[Til info kørte jeg med 007 Big port på min SEAT....
Hvor købte du den hjem fra?
: 05 maj 2009, 18:41
af syncroGT
Er der nogen der kan svare på om der er nogen forskel at måle om man har en rundt indsugnings kanal i plenum, som denne
http://krautfed.com/dizzy/Intake%20mani ... C03558.JPG
I forhold til en oval som denne.
http://krautfed.com/dizzy/Intake%20mani ... /20v1t.jpg