Side 1 af 1

Garret A/R .60 M24 turbo

: 20 apr 2009, 22:50
af JerrilD
Har fået smidt sådan en i nakken af en jeg kender.

Den skal ha skiftet lejer.

Men er den overhovedet noget værd at sætte på sådan en AX GTi motor? eller er den ALT for stor?

Dumt spørgsmål men første gang jeg sådan rigtig roder med turbo´er :)

Ellers må jeg sælge den videre ;) (hvis jeg kan) :D Der følger en Manifold med til en Nissan.

Kommer vist fra en Nissan Maskine.

Re: Garret A/R .60 M24 turbo

: 21 apr 2009, 14:59
af BANDIT
JerrilD skrev:Har fået smidt sådan en i nakken af en jeg kender.

Den skal ha skiftet lejer.

Men er den overhovedet noget værd at sætte på sådan en AX GTi motor? eller er den ALT for stor?

Dumt spørgsmål men første gang jeg sådan rigtig roder med turbo´er :)

Ellers må jeg sælge den videre ;) (hvis jeg kan) :D Der følger en Manifold med til en Nissan.

Kommer vist fra en Nissan Maskine.


Der kommer rigtig mange små dele der skal bruges ud over det , du skal regne en sjat penge af til projektet :coffee:

Kan ikke finde noget ordentligt info på den mølle, der der ikke et part nr. på den

: 21 apr 2009, 15:44
af JerrilD
Ved godt det kommer til at koste lidt. :)

Men manifolden og turboen kommer fra en Nissan SR20DET motor.

: 21 apr 2009, 21:59
af BANDIT
JerrilD skrev:Ved godt det kommer til at koste lidt. :)

Men manifolden og turboen kommer fra en Nissan SR20DET motor.


Så er størrelsen vel ikke helt ved siden af

: 21 apr 2009, 22:47
af JerrilD
BANDIT skrev:
JerrilD skrev:Ved godt det kommer til at koste lidt. :)

Men manifolden og turboen kommer fra en Nissan SR20DET motor.


Så er størrelsen vel ikke helt ved siden af


Du vil mene den godt kan tilpasses en 1.4 gti TU motor? :)

Forventer ikke at få 200+ hk. Mere en 120-130-140 hk ud af det hvis det er muligt. :) Skal lige finde en doner motor til projektet :) heh