1.8t AGU tuning, efter motor havari.
: 11 apr 2009, 18:58
Min motor er stået af, efter den har smidt et plejl leje
Så nu skal motoren bygges op på ny.
regner med følgene opsætning
SCAT plejlstæger + tilhørende racer lejer.
Racer lejer fra toga performance.
Anden krumtap...?
Nye stempler..?
Ved ikke om jeg skal køre standart størelse 81mm eller jeg skal køre den op til 81.5mm
Kan se efter mit havari at mine cylinder har fået nogle små risser
om en honing kan ordne det, eller det kræver en boring ved jeg ikke. det må cylinder service kunne give et bud på.
Men efter en lille snak, med en af ingeniør på arbejde, har jeg fået en lille ide.
Er der nogen af jer, der har kenskab til hårdforchromning i tunings projekter? alle alu blokke har det vel?
Men er det en go ide og gøre det ved en støbejerns blok?
Så nu skal motoren bygges op på ny.
regner med følgene opsætning
SCAT plejlstæger + tilhørende racer lejer.
Racer lejer fra toga performance.
Anden krumtap...?
Nye stempler..?
Ved ikke om jeg skal køre standart størelse 81mm eller jeg skal køre den op til 81.5mm
Kan se efter mit havari at mine cylinder har fået nogle små risser
om en honing kan ordne det, eller det kræver en boring ved jeg ikke. det må cylinder service kunne give et bud på.
Men efter en lille snak, med en af ingeniør på arbejde, har jeg fået en lille ide.
Er der nogen af jer, der har kenskab til hårdforchromning i tunings projekter? alle alu blokke har det vel?
Men er det en go ide og gøre det ved en støbejerns blok?