HVAD KAN DIV TING EGENTLIG HOLDE TIL?
: 03 nov 2008, 03:43
Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
http://powerforum.dk/
Ah.. hvis kardanen var for svag var det næppe Dynatech der har fejl dimensioneret. Hvis jeg ikke er helt galt på den var de specialiceret i special byggede kardaner til racere af den kaliber. Ligner en alu-kardan på vel 4" = 10 cm i diameter...lige en anelse større end hvad man finder under en standard bil.Ravnen skrev:Hvad nytter det at bruge 1350 når kardanen er lavet af dåsecola metal......
Altså forstået sådan at hvis man nu "endevendte" røret, så spiralen løb den anden vej, så ville det holde bedre?ae86 skrev:Mon ikke kardan alu-røret skulle have været monteret den anden vej rundt .. nu har jeg ikke rodet med den slags.. men ved de effekter ville jeg da spekulerer i motorens rotations retning og kardanens "spiral retning" .. og jeg ville da også satse på at dem der bygger sådanne højeffekts kardanner regner med det
Det skal da være et meget specielt rør såHenrikGM skrev:Altså forstået sådan at hvis man nu "endevendte" røret, så spiralen løb den anden vej, så ville det holde bedre?ae86 skrev:Mon ikke kardan alu-røret skulle have været monteret den anden vej rundt .. nu har jeg ikke rodet med den slags.. men ved de effekter ville jeg da spekulerer i motorens rotations retning og kardanens "spiral retning" .. og jeg ville da også satse på at dem der bygger sådanne højeffekts kardanner regner med det
Nej det går ikke med at endevende det .. det var en smutter da det jo ville give det samme resultatHenrikGM skrev:Altså forstået sådan at hvis man nu "endevendte" røret, så spiralen løb den anden vej, så ville det holde bedre?ae86 skrev:Mon ikke kardan alu-røret skulle have været monteret den anden vej rundt .. nu har jeg ikke rodet med den slags.. men ved de effekter ville jeg da spekulerer i motorens rotations retning og kardanens "spiral retning" .. og jeg ville da også satse på at dem der bygger sådanne højeffekts kardanner regner med det