lige et par sekunder hurtigere end DK!
: 23 sep 2008, 12:58
Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
http://powerforum.dk/
Det sidder der af samme grund. For at den ik skal tippe bagover. Ellers forsvinder grebet på forhjulene da den ellers ville løfte sig foran...Brisse skrev:Hvorfor har han det lange cykelstativ i bagenden? Troede kun det var nødvendigt på baghlulstrukne biler.
Hvis den er ovre og stå på rullatoren så er vægten jo allerede kæntret af forhjulene alligevel.klyfax skrev:Det sidder der af samme grund. For at den ik skal tippe bagover. Ellers forsvinder grebet på forhjulene da den ellers ville løfte sig foran...Brisse skrev:Hvorfor har han det lange cykelstativ i bagenden? Troede kun det var nødvendigt på baghlulstrukne biler.
Den er også meget tæt på jorden, men derfor har den stadige samme effekt som på en baghjulstrækker...Runesm skrev:Hvis den er ovre og stå på rullatoren så er vægten jo allerede kæntret af forhjulene alligevel.klyfax skrev:Det sidder der af samme grund. For at den ik skal tippe bagover. Ellers forsvinder grebet på forhjulene da den ellers ville løfte sig foran...Brisse skrev:Hvorfor har han det lange cykelstativ i bagenden? Troede kun det var nødvendigt på baghlulstrukne biler.
Så skal den så langt ned at den også rører jorden når bilen står i hvilestilling, så kan den overhovedet ik' vippe nogen steder
Som regel justeres højden efter fordækkenes udvidelse når de roteres op i fart, de udvider sig alligevel en del i højden sådan nogle slicks...klyfax skrev: Den er også meget tæt på jorden, men derfor har den stadige samme effekt som på en baghjulstrækker...
Svaret er.................SANDTWankel skrev:Med risiko for at blive upopulær:
Er Dragracing og forhjulstræk ikke bare en lille smule bøsset