Side 1 af 2
ups, intet holder evigt
: 09 jul 2008, 14:03
af cb
den kan ikke nå sammen mere
[/img]

: 09 jul 2008, 14:33
af Morten VJ
Skidt at være Ford motor i år
Hvorfor aluplejlstænger?
Er krumtappen svag
Spøg til side. ved du hvorfor/hvordan det skete.
MVH
Morten
: 09 jul 2008, 14:58
af cb
nej vi ved ikke hvad det skyldes, men tror det er en dårlig hærdning, den har kun kørt 10 rep.
det er ikke helt fra en Ford motor men en TFX
: 09 jul 2008, 16:04
af HenrikGM
cb skrev:nej vi ved ikke hvad det skyldes, men tror det er en dårlig hærdning, den har kun kørt 10 rep.
det er ikke helt fra en Ford motor men en TFX
Materialefejl eller udmattelse. Næppe hærdning, men det vil være nemt at se.
: 09 jul 2008, 16:19
af cb
ja Henrik det var også sådan det skulle forståes

en fejl på den
men lidt surt

når man står i Finland, men så er det jo godt der var en ny motor at smide i

: 09 jul 2008, 18:08
af HenrikGM
cb skrev:ja Henrik det var også sådan det skulle forståes

en fejl på den
men lidt surt

når man står i Finland, men så er det jo godt der var en ny motor at smide i

Er det en materialefejl, feks en indeslutning, eller "luft"huller i materialet, så vil din leverandør have et problem.
Er det udmattelse, så er det dig der har problemet.
Er det initieret af for høj kærvvirkning omkring slaget, så vil det være leverandøren.
Er det hærdningen, så vil det være leverandøren.
Stort set eneste måde du kan have problemet på selv er ved regulært voldsbrud, og nu er der ingen nærbilleder i høj opløsning, men umiddelbart ligner det ikke noget voldsbrud.
Har du nogle detaljer om fartøjet?
: 09 jul 2008, 19:08
af lqs
det er en nitro motor fra TF... glem den snak om evt garanti!
: 09 jul 2008, 20:55
af HenrikGM
lqs skrev:det er en nitro motor fra TF... glem den snak om evt garanti!
Hvem snakker om garanti?
Hvis krumptappen er flået i ren voldsbrud, så er det bare gemen overlast.
Hvis den derimod IKKE er det, så er det måske interessant hvem leverandøren er og hvorvidt han kender til evt. fejl?
Kunne måske gøre en forskel på hvordan man vil vedligeholde motor nummer2.
Selvom der ikke er garanti på skidtet, så ville jeg personligt da interessere mig for hvorfor det knækker.....

: 09 jul 2008, 21:18
af cb
jep det er en nitro motor, og det er godt spændt for
hvad der er sket finder vi nok aldrig ud af, håber bare vi kan få en ny inden Mantorp, men det bliver nok svært da de selv bruger dem i usa
: 11 jul 2008, 16:53
af Yugo Turbo
mantorp? hmm, hvilken bil er det fra? billeder af dyret. skal selv til mantorp i øvrigt
