Side 1 af 1

Solgt: G-tech Pro RR

: 02 jul 2008, 14:21
af duckstar
Billede

Måler :

Hestekræfter
Moment
1/4 mil
Omdrejninger (med shiftlight)
Bremsedistance
G påvirkning
Husker op til 30 kørsler
PASS - Performance Analysis System Software
Understøtter flere biler på samme tid

Kr. 1.800,-

: 02 jul 2008, 17:00
af JDJ
Hvordan fungere det lige, er det bare at knalde den i forruden, tænde for skidtet og være glad? :mrgreen: Eller skal det trækkes kabler og gøres ved først?

: 02 jul 2008, 17:06
af kepsus
ind i bilen og i cigar stikket på bilen og vupti

: 02 jul 2008, 17:28
af Staalanden
ER der noget med man skal ha vejet bilen først eller er det bare at køre?

: 02 jul 2008, 17:31
af JDJ
Har lige siddet og læst lidt om den, og det ser ud til at man skal kende den nødagtigt vægt på bilen for at den kan bruges til noget. Men så er det jo lækkert selv at have en 18 meter brovægt :D

: 02 jul 2008, 17:46
af kepsus
Hvis du vil ha målt 0-100 1/8 eller 1/4 skal den ikke kende bilens vægt.
Der hvor den har brug for at vide det, er hvis den skal beregne effekten på din bil

: 02 jul 2008, 19:04
af duckstar
Jeg har vægten på min ene bil og kalibreret G-techen lige op til en test.

Tog 8 gange effektmålinger og tog gennemsnittet. Resultatet lå 3 heste mindre end målingen jeg fik lavet sammen med John Sahl nogle få måneder tidligere - momentet var en kende højere i målingen, mener det var 8 nm.

Rimeligt tæt på det ellers målte på rullefelt. Men om det er rullefeltet eller G-techen der er mest præcist er svært at sige, da faktorer som temperatur og belastning på feltet jo har en del at sige.

Alene til 0-100 og 402 meter skal der selvfølgelig ikke bruges vægt. Målte min Punto 1,2 til 7,01 til 100 med den, og tjekkede desuden de 100 km/t med min GPS, og den viste 99 km/t ved 100 km/t (dog kun løst aflæst i kampens hede) så den er faktisk ret præcist for så vidt det angår.

: 14 jul 2008, 08:25
af duckstar
Stadig til salg, men nu kr. 1.600,-

: 14 jul 2008, 11:44
af lqs
duckstar skrev:Jeg har vægten på min ene bil og kalibreret G-techen lige op til en test.

Tog 8 gange effektmålinger og tog gennemsnittet. Resultatet lå 3 heste mindre end målingen jeg fik lavet sammen med John Sahl nogle få måneder tidligere - momentet var en kende højere i målingen, mener det var 8 nm.

Rimeligt tæt på det ellers målte på rullefelt. Men om det er rullefeltet eller G-techen der er mest præcist er svært at sige, da faktorer som temperatur og belastning på feltet jo har en del at sige.

Alene til 0-100 og 402 meter skal der selvfølgelig ikke bruges vægt. Målte min Punto 1,2 til 7,01 til 100 med den, og tjekkede desuden de 100 km/t med min GPS, og den viste 99 km/t ved 100 km/t (dog kun løst aflæst i kampens hede) så den er faktisk ret præcist for så vidt det angår.
man skal lige huske det er HJUL ydelse man måler med sådan en fætter. vel at mærke den hjulydelse der er greb til... og nej, der er naturligvis ikke mulighed for at korr. til hverken sae, din eller øef. ud over det er det en fantastisk ting. særligt til at måle om man skruer frem eller tilbage i forbindelse med tuning/indkøring. man får faktisk fantastisk meget for pengene. kan helt klart anbefale den, særligt til mere alm biler. MVH søren

: 16 jul 2008, 09:16
af duckstar
Solgt..