Side 1 af 2

Sådan ser det ud..

: 03 okt 2007, 12:59
af Ravnen

: 03 okt 2007, 13:10
af duckstar
Er det hvide i indsugningssekvensen brændstofflow eller trykladning, dvs. jeg mener komprimeret luft?

Fed video.

: 03 okt 2007, 13:17
af John Sahl
duckstar skrev:Er det hvide i indsugningssekvensen brændstofflow eller trykladning, dvs. jeg mener komprimeret luft?


Det må være brændstoffet..

Ja, fed video..

.

: 03 okt 2007, 13:55
af duckstar
ja ok, hvis det var komprimeret luft ville vi tale om langt mere end hvad alm. ladetryk kan levere.. ;)

: 03 okt 2007, 15:02
af needspeed
Rigtig fin video.

: 03 okt 2007, 16:26
af Danielsito
Læg mærke til at der er temperaturvisning nede i venstre hjørne. :up:

Det er bare en skam at der mangler noget af udstødningstakten. :|

: 03 okt 2007, 16:55
af Runesm
Haha, det er da ikke temperaturvisning :D

Det er grader for krumtapsrotation. Næsten lige efter forbrændingen går den i 0 og tæller videre.

: 04 okt 2007, 02:36
af Wankel
Gad godt se hvilket kamera set-up der er brugt tll at filme det :-)

: 04 okt 2007, 07:48
af Danielsito
Runesm skrev:Haha, det er da ikke temperaturvisning :D

Det er grader for krumtapsrotation. Næsten lige efter forbrændingen går den i 0 og tæller videre.

Er det så ikke mærkeligt den starter i over 100 grader, falder og kommer op over 400?

Jeg synes den burde starte forfra ved 90 eller 180 grader, hvis det er krumtappen?

For mig ser det ud til at den stiger drastisk, når forbrændingstakten er i gang. :?:

: 04 okt 2007, 11:25
af lqs
det er en 4 taktsmotor=720grader...... MVH søren