Side 1 af 2

Uno Turbo på rullefelt hos Natmekanikeren i dag

: 29 sep 2007, 17:38
af John Sahl

: 29 sep 2007, 17:52
af JerrilD
Den lyder sku godt den uno :)

: 29 sep 2007, 18:06
af K-FINN
Lyder fint, hvad lavede den af hk ?

: 29 sep 2007, 18:08
af John Sahl
Finn T Pedersen skrev:Lyder fint, hvad lavede den af hk ?


234Hk/300Nm..

.

: 29 sep 2007, 18:13
af K-FINN
Så kan den vel også trække skindet af kakao'et... :grin:
Går ud fra det er opgraderet turbo og lidt andre ting

: 29 sep 2007, 18:30
af duckstar
John, hiv lige videoen jeg lavede sidste gang op også, fed lyd ....!

: 29 sep 2007, 18:31
af JerrilD
Finn T Pedersen skrev:Så kan den vel også trække skindet af kakao'et... :grin:
Går ud fra det er opgraderet turbo og lidt andre ting


Nej den kører med pasta fra www.pastalife.dk :) :D

: 29 sep 2007, 18:45
af John Sahl
Finn T Pedersen skrev:Så kan den vel også trække skindet af kakao'et... :grin:
Går ud fra det er opgraderet turbo og lidt andre ting


Der er lavet en del om, dog er det min buddy Jimmy som har æren af at have bygget lortet. Jeg har stort set bare købt den, flyttet den til min bil og lavet lidt småting om ;-)

Du får lige spec-listen på engelsk.

Custom inlet manifold with bigger throttlebody
Custom exhaust manifold
Custom intercooler
Custom 3” stainless downpipe
Custom 2.5” stainless exhaust system
Custom 3” boostpipes
Custom actuator with interchangeable springs
Wiseco forged pistons
270dg Colombo & Bariani camshaft
Head completely ported and flowed
Hörmann headgasket
Lightened flywheel
Lightened and balanced pistonrods
Complete engine balanced
Garrett GT2860R turbo
EFI standalone engine management
TPS sensor
4 in 1 Ford ignitioncoil
3 bars map sensor
60-2 wheel
Nology special ignition cables
Wideband Innovate LC-1 with a XD-1 AFR dial
420cc Bosch injectors
Recirc blowoff
Newly rebuilt gearbox.
Audi 200 Bosch highpressure fuelpump.
Helix clutch.
Shortshift gearlever with built-in boostbutton.
Tarox 6-piston calipers og 284mm discs. Complete with Ferodo-pads and aluminium-brackets.

.

: 29 sep 2007, 18:46
af John Sahl
duckstar skrev:John, hiv lige videoen jeg lavede sidste gang op også, fed lyd ....!


Den er lige her: http://www.youtube.com/watch?v=6zJeXMVBkHM

.

: 29 sep 2007, 19:10
af K-FINN
John Sahl skrev:
Finn T Pedersen skrev:Så kan den vel også trække skindet af kakao'et... :grin:
Går ud fra det er opgraderet turbo og lidt andre ting


Der er lavet en del om, dog er det min buddy Jimmy som har æren af at have bygget lortet. Jeg har stort set bare købt den, flyttet den til min bil og lavet lidt småting om ;-)

Du får lige spec-listen på engelsk.

Custom inlet manifold with bigger throttlebody
Custom exhaust manifold
Custom intercooler
Custom 3” stainless downpipe
Custom 2.5” stainless exhaust system
Custom 3” boostpipes
Custom actuator with interchangeable springs
Wiseco forged pistons
270dg Colombo & Bariani camshaft
Head completely ported and flowed
Hörmann headgasket
Lightened flywheel
Lightened and balanced pistonrods
Complete engine balanced
Garrett GT2860R turbo
EFI standalone engine management
TPS sensor
4 in 1 Ford ignitioncoil
3 bars map sensor
60-2 wheel
Nology special ignition cables
Wideband Innovate LC-1 with a XD-1 AFR dial
420cc Bosch injectors
Recirc blowoff
Newly rebuilt gearbox.
Audi 200 Bosch highpressure fuelpump.
Helix clutch.
Shortshift gearlever with built-in boostbutton.
Tarox 6-piston calipers og 284mm discs. Complete with Ferodo-pads and aluminium-brackets.

.


Hehe ja der er puttet lidt stumper i....
Fik også min 1,5L målt, total standard motor(90hk) med efter monteret GT28R, den lavede 187hk og 229nm ved kun 0,65 bar..
Så er meget godt tilfreds, fin vinterbil til konen..